سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه کسی را دیدید که به وی زهد در دنیا و کم گویی عطا شده، بدو نزدیک شوید که القای حکمت می کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
چهارشنبه 90 آبان 25 , ساعت 4:29 عصر

 مسوول پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی اعلام کرد: بررسی نقشه های همدیدی و آینده نگری و تصاویر ماهواره ای نشان دهنده جوی ناپایدار طی سه روز آینده برای استان است.

هواشناسی خسروشهر

 تداوم فعالیت سامانه بارشی مدیترانه ای که در روزهای گذشته بارش برف و باران در بیشتر نقاط استان را موجب شد ، در روزهای آینده بارش باران در نواحی جنوبی استان و برف و باران در شمال استان را به همراه خواهد داشت.

وی وزش باد و هوای مه آلود را از دیگر عارضه های جوی روزهای آینده اعلام کرد و افزود: انتظار می رود دمای هوا هم تا حدی کاهش یابد.

اشجعی با اعلام اینکه سردترین دمای استان در 24 ساعت گذشته در ایستگاه بستان آباد و خسروشهر با پنج درجه زیرصفر ثبت شده است، گفت: کلیبر با 12 درجه بالای صفر گرمترین هوای استان را داشت.

وی بیشترین بارش 24 ساعت گذشته را مربوط به شبستر با 11.5 میلی متر اعلام کرد و گفت: در ایستگاه فرودگاه تبریز 4.3 میلی متر و در ایستگاه زعفرانیه تبریز 6.6 میلی متر بارش ثبت شده است.

اشجعی حداکثر رطوبت ایستگاه فرودگاه تبریز را 98 درصد و ایستگاه زعفراینه را 100 درصد اعلام کرد و گفت: دمای تبریز در حال حاضر دو درجه سانتی گراد بالای صفر است که نسبت به مدت مشابه روز گذشته تغییری نکرده است



لیست کل یادداشت های این وبلاگ