سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سوگند به آنکه جانم در دست اوست، برتر از بردباری با دانش چیزی باچیز دیگر گرد نیامد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 90 مهر 22 , ساعت 6:7 عصر
تبریز - خبرگزاری مهر: بخشدار خسروشهر با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، این نیرو را نماد امنیت و صلابت در جامعه نام برد و گفت: ارتقای امنیت اجتماعی عامل توسعه همه جانبه?عدالت، آسایش و تولید بوده و ناجا نقش مهمی در این خصوص ایفا می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، تراب نوروزی نیروی انتظامی را حافظ جان ومال مرد نام برد و افزود: باید همچون گذشته از این نیرو که حافظ امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است، حمایت شود.

وی با تاکید به نقش مهم امنیت خاطرنشان کرد: اولین و اساسی ترین مطالبه مردم از حکومت برقراری امنیت پایدار است و این موضوع مهم حق مردم و یکی از وظایف برجسته نظام اسلامی است.

نوروزی گفت: توسعه همه جانبه پیشرفت، عدالت، آسایش و تولید ثروت در گرو عامل مهم امنیت حاصل می شود زیرا نعمت امنیت زمانی درک می شود که ناامنی در جامعه ایجاد شود، لذا مقوله امنیت از اهمیت والایی برخوردار بوده و باید همه دست به دست هم دهیم تا روز بروز شاهد ارتقای امنیت اجتماعی در جامعه باشیم.

وی یکی از موارد مهم احساس امنیت در جامعه را ایجاد امنیت اعلام کرد و اظهار داشت: احساس امنیت با خود امنیت تفاوت زیادی دارد بنابر این باید تلاش کنیم احساس امنیت شهروندان روز بروز بیشتر شود.

مهندس یاری شهردار خسروشهر نیز با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: خوشبختانه تعامل فوق العاده و سازنده ای میان شهرداری و نیروی انتظامی خسروشهر برقرار است.

مهندس یاری با اشاره به تنوع وظایف نیروی انتظامی و شهرداری بر وجود اهداف مشترک در جامعه میان این دو نهاد تاکید وخاطر نشان کرد: وجود اهداف مشترک در مدیریت شهری باعث شده است که این دو نهاد خدمت رسان به شهروندان به صورت مرتب با یکدیگر در تماس باشند و خوشبختانه تعامل فوق العاده و سازنده ای میان شهرداری و نیروی انتظامی بخش برقرار است.

شهردار خسروشهر با تاکید بر اهمیت مقوله امنیت در پیشبرد توسعه شهر گفت : امنیت جزو الفبای توسعه یک شهر است که به دست پر توان نیروی انتظامی این مهم صورت می گیرد .

یاری با بیان اینکه همکاری نیروی انتظامی با شهرداری در بازگشایی معابر و برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز کارگشا بوده تصریح کرد: بر اثر این ارتباط موثر بسیاری از گره های کور شهری در حوزه های مختلف حل و فصل گردیده است.

شهردار خسروشهر در ادامه با اعلام آمادگی شهرداری جهت همکاری های بیشتر بیان کرد : شهرداری خسروشهر علاقمند است که این همکاری ها بیش از پیش ادامه یابد.

مهندس یاری تعامل بین مسوولان بخش را مهم دانست وافزود: ایجاد تعامل وهمکاری بین ادارات ونهاد های مختلف باعث پیشرفت می شود وبخشدار خسروشهر با درایت و مدیریت خود موفق شده است تا بین تمامی ارگاه ها این اتحاد ویکدلی را ایجاد کند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ