سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بنده گناه می کند، پس دانشی را که پیشترمی دانسته، از یاد می برد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
چهارشنبه 90 مهر 20 , ساعت 1:6 عصر
 
     مرکز آموزش فنی و حرفه ای خسروشهر در نمایشگاهی یک هفته ای به مناسبت گرامیداشت هفت? دفاع مقدس شرکت کرد.
     به گزارش روابط عمومی ادار? کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی، مرکز خسروشهر با همکاری مربیان و کارآموزان توانست نقش فعالی در نمایشگاه ایفا کند.
     مهدی عزتی خسروشاهی مسؤول اجرای برنامه های آموزشی مرکز در این باره گفت: به مناسبت گرامیداشت هفت? دفاع مقدس، با درخواست بخشدار محترم خسروشهر و با هماهنگی و مسؤولیت مرکز مقاومت بسیج سپاه خسروشهر، به مدت یک هفته نمایشگاهی در جوار مرقد باصفای شهیدان هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.
     وی دربار? هدف از برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: ‌نمایشگاه با هدف آشنایی عموم با توان رزمی و نظامی و نشان دادن گوشه هایی از حال و هوای معنوی جبهه ها در طول هشت سال دفاع مقدس و رشادتهای جوانان عزیز میهن اسلامی برگزار شده و با اجرای مراسمی از جمله مانور نظامی همراه بود.
     وی افزود: در این نمایشگاه علاوه بر حضور گسترد? مراکز نظامی از جمله پایگاه پدافند هوایی تبریز،‌ پادگان شهید قاضی تبریز، سپاه خسروشهر، غرفه هایی هم برای ادارات مختلف منطقه، دهیاری و بسیج روستاها اختصاص یافته بود.
     مسؤول اجرای آموزش مرکز گفت: این نمایشگاه به مدت یک هفته برای دیدار علاقه مندان دایر بود. مرکز خسروشهر با به نمایش گذاشتن پروژه های عملی کارآموزان خواهر توانست توجه اکثر بازدیدکنندگان را به خود جلب کند.

     وی گفت: در این بازدیدها مسؤولان محترم بخش و شهرستان از جمله بخشدار محترم حاج آقا نوروزی،‌ امام جمع? محترم منطقه حاج آقا ناصری و فرماندار محترم شهرستان تبریز آقای چمنی ضمن ارج نهادن به خدمات همکاران مرکز خسروشهر، ‌خواستار اجرای دوره های مختلف فنی و خدماتی در مناطق روستایی و محروم شدند و اظهار امیدواری کردند با همکاری و همیاری بخشدار محترم در این زمینه قدمهای بیشتری برداشته شود.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ