سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و از سخنان آن حضرت است ، چون کسى از او پرسید : « رفتن ما به شام به قضا و قدر خدا بود ؟ » پس از گفتار دراز ، و این گزیده آن است : ] واى بر تو شاید قضاء لازم و قدر حتم را گمان کرده‏اى ، اگر چنین باشد پاداش و کیفر باطل بود ، و نوید و تهدید عاطل . خداى سبحان بندگان خود را امر فرمود و در آنچه بدان مأمورند داراى اختیارند ، و نهى نمود تا بترسند و دست باز دارند . آنچه تکلیف کرد آسان است نه دشوار و پاداش او بر کردار اندک ، بسیار . نافرمانیش نکنند از آنکه بر او چیرند ، و فرمانش نبرند از آن رو که ناگزیرند . پیامبران را به بازیچه نفرستاد ، و کتاب را براى بندگان بیهوده نازل نفرمود و آسمان‏ها و زمین و آنچه میان این دو است به باطل خلق ننمود . « این گمان کسانى است که کافر شدند . واى بر آنان که کافر شدند از آتش . » [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 90 مهر 6 , ساعت 6:12 عصر

مدرسه نمونه دولتی دخترانه کوثر خسروشهر

 به گزارش روابط عمومی اموزش و پرروش منطقه خسروشهر، همزمان با نود هزار مدرسه سراسر کشور، بازگشائی مراکز تعلیم و تربیت با حضور مسئولین منطقه ای و اولیا ی محترم و دانش آموزان عزیزدر تمامی مدارس منطقه و بصورت نمادین در مدرسه نمونه دولتی دخترانه کوثر برگزار شد . درا ین مراسم  ابتدا امیرحقیان رئیس اداره با اشاره به تقدم ایمان ،عفت ،عترت و تزکیه بر علم گفت : علم به تنهائی نمیتواند سعادت و خوشبختی جوامع انسانی را براورده کندوبنا به فرمایش حضرت امام (ره ) علم ما باید علم جهت دارباشد. وی در ادامه با اشاره به تعطیلی  مدارس درروزهای پنجشنبه  افزود: روز های پنجشنبه فرصت مناسبی برای برقراری ارتباط بهتر و عاطفی بیشتر با فرزندان فراهم میکند و اولیای محترم باید با هماهنگی وهمسوئی در اتخاذ روشهای تربیتی ، بستر مناسبی برای تربیت فرزندان فراهم کنند .همچنین زنگ نماز امسال از برنامه های اجرائی مدارس خواهد بود.ایشان در ادامه به بیان خاطراتی از شهید هشت سال دفاع مقدس (شهید رحیم تاری ) پرداختند .

در ادامه ناصری امام جمعه خسروشهر، با اشاره به وقایع جنگ و تحلیل هائی که رژیم صدام و غرب از وضعیت کشورمان داشتند و بر این باور رسیده بودند که براحتی میتوانند نظام اسلامی را از پای در اورند ، گفت : به حول و قوه الهی و با رهبری حضرت امام و مجاهدت شهدای عظیم الشان کشور ما هشت سال در برابر متجاوزین از تمامیت ارضی کشور و نظام اسلامی دفاع کرد و ما امروز شاهد به ثمر رسیدن خون شهیدان اسلام و سقوط حکومت های وابسته و غیر مردمی درمنطقه هستیم. 

سپس شعبانی فرماندهی سپاه منطقه خسروشهر ،بر ضرورت حضورمستمر دانش اموزان در نمازهای جماعت و جمعه گفت : حضورمسلمانان در مساجد بر ابادی و عظمت مساجد می افزاید و از طرفی جنگ نرمی که از طرف کشورهای خارجی فکر و روح جوانان عزیز ما را با تهدید مواجه می کند ،خنثی می شود . در خاتمه برنامه به دانش اموزان ممتاز جوایزی اهدائ گردید.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ