سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در دگرگونى روزگار گوهر مردان است پدیدار . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 90 مرداد 30 , ساعت 8:39 عصر

 تامین اعتبار برای تکمیل مجموعه ورزشی یادگار امام(ره) تبریز و مطالعه و احداث سالن 1200 نفری خسروشهر در دستور کار اداره کل تربیت بدنی آذربایجان شرقی قرار گرفت.

 

به گزارش  روابط عمومی تربیت بدنی آذربایجان شرقی، معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان شرقی همچنین از افزایش 15 درصدی اعتبارات استانی شهرستان تبریز در سال جاری خبر داد.
فرخ مسجدی در جلسه مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تبریز، با اعلام این خبر گفت: اعتبار استانی شهرستان تبریز در سال گذشته بیش از 410 میلیارد ریال بود که 18.5 درصد اعتبار استان را شامل می‌شد.
وی مجموع اعتبار شهرستان تبریز از محل اعتبارات استانی، ملی استانی شده و ردیف‌های متفرقه در سال 89 را بیش از 876 میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: با این میزان اعتبار در سال گذشته 340 پروژه در دست اجرا بود که با اعتبار سال‌های گذشته و مورد نیاز برای آینده، کل اعتبار این تعداد پروژه 243 میلیارد تومان برآورد می‌شود.
مسجدی با اعلام افزایش 15 درصدی اعتبار استانی شهرستان تبریز نسبت به سال گذشته افزود: اعتبار استانی شهرستان تبریز برای سال جاری، بیش از 473 میلیارد ریال منظور شده است که برای اجرای 219 پروژه عمرانی شامل 49 پروژه جدید هزینه خواهد شد.
وی با برشماری برخی از پروژه‌های مهم شهرستان تبریز در سال جاری گفت: برای پروژه‌های فناوری اطلاعات، 10 میلیارد ریال و برای پروژه‌های آموزش فنی و حرفه‌ای نزدیک به 50 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ