سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای هشام! خداوند، پیامبران و فرستادگان خود را به سوی بندگانش بر نینگیخته، جز برای آنکه از او (معرفت) فراگیرند، پس هر که نیکتر رو آورد، معرفت بیشتری برد . [امام کاظم علیه السلام]
 
یکشنبه 90 مرداد 23 , ساعت 8:43 عصر
 تنها آزمایشگاه بخش خسروشهر با انبوه مراجعه‌کنندگان مواجه است که علت آن عدم وجود پرسنل عنوان شده است.

بخشدار خسروشهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این زمینه اظهار داشت: با توجه به جمعیت بالای 40هزار نفری بخش خسروشهر و وجود تنها یک آزمایشگاه در این بخش که جوابگوی نیاز بیماران در این بخش نیست، نیازمند آن هستیم که مسئولان مربوطه در این راستا تدابیر لازم را انجام دهند تا مردم بتوانند به راحتی آزمایش‌های لازم را انجام دهند.
تراب نوروزی با اشاره به نیاز تنها آزمایشگاه خسروشهر به پرسنل افزود: طی بازدیدی که از این آزمایشگاه داشتم با انبوهی از بیماران که در نوبت برای دادن آزمایش در صف طولانی منتظر بودند، مواجه شدیم که ساعت‌ها در صف طولانی منتظر هستند اما این آزمایشگاه در عمل می‌توانند از تعداد 10یا 11 نفر آزمایش بگیرد که این مسئله باعث می‌شود انجام آزمایش و نمونه‌گیری خیلی از مراجعه‌کنندگان به‌ روز بعد موکول شود.
وی تصریح کرد: این امر موجبات نارضایتی بیماران را فراهم می‌کند و وظیفه ماست به عنوان خادمان مردم، برای حل مشکلات مردم تلاش کنیم و اسباب راحتی آنها را فراهم سازیم.
بخشدار خسروشهر اظهار داشت: طی جلسه‌ای که با دکتر مجیدزاده رئیس مرکز بهداشت خسروشهر داشتیم وی عنوان کرد که آزمایشگاه بخش خسروشهر تنها با یک نیرو اداره می‌شود و این در حالی است که خسروشهر با وجود جمعیت بیش از 40 هزار نفر با منطقه قراملک و یا روستای اسفنجان در یک ردیف قرار دارد.
وی افزود: در حالی که آمار جمعیت در این بخش اصلا با آنها قابل قیاس نیست و باید سریعاً برای رفع این مشکل مسئولان امر وارد عمل شوند.
بخشدار خسروشهر امروز در بازدید سر زده از تنها آزمایشگاه بخش وقتی با انبوه مراجعه‌کنندگان به آزمایشگاه مواجه شد علت این امر را از مسئول آزمایشگاه جویا شد که آنها عدم وجود پرسنل را مهم‌ترین مشکل این آزمایشگاه عنوان کردند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ