سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بُخل، همنشین خود را خوار می کند و دوری جوینده از خویش را ارجمند می سازد . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 90 مرداد 6 , ساعت 6:16 عصر
خسروشهر - امام جمعه خسروشهر گفت: جوانان باید بدانند که درس خواندن بدون کسب مهارت و حرفه آموزی ارزشی ندارد و نباید به میزنشینی عادت کنند.
امام جمعه خسروشهر
مسئول اجرای آموزش مرکز خسروشهر به همراه تعدادی از کارکنان در دفتر امام جمعه خسروشهر حاضر شده و گزارشی از فعالیت مرکز را به ایشان ارائه دادند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی،در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین ناصری "امام جمعه خسروشهر" ضمن تبریک هفته مهارت و فناوری گفت:جوانان باید بدانند که درس خواندن بدون کسب و مهارت و حرفه آموزی ارزش ندارد و نباید به میز نشینی عادت کنند.
حجت الاسلام و المسلمین ناصری در دیدار با مربیان، کارکنان مرکز خسروشهر گفت:مهمترین علت بیکاری در کشور ندانستن تخصص و مهارت لازم در امور مختلف می باشد.
وی افزود:سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور می تواند در تربیت نیروی متخصص نقش اساسی را ایفا کند.
.در ابتدای این دیدار مهدی عزتی " مسئول اجرای مرکز آموزش فنی و حرفه ای خسروشهر" گزارشی از عملکرد مرکز را ارائه نموده و بعد رویکردهای جدید سازمان را اعلام کرده و به تشریح عملکرد آموزشی مراکز ثابت و آموزشگاه های آزاد ، آموزش روستایی ، آموزش سربازان،آموزش دانشجویان،آموزش کارگران ساختمانی، آموزش مهارت های پیشرفته و آموزش صنایع پرداخت.
عزتی در ادامه افزود: هم زمان با آغاز هفته مهارت ثبت نام از متقاضیان دریافت تسهیلات وام حمایت مشاغل خانگی آغاز شده است.


لیست کل یادداشت های این وبلاگ