سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ بندگانم نزد من، شخص پرهیزگارِجوینده پاداشِ بسیار، ملازمِ عالمان، پیرو بردباران، و پذیرنده از حکیمان است . [امام سجّاد علیه السلام]
 
چهارشنبه 90 تیر 8 , ساعت 4:58 عصر
 

بخشدار خسروشهر گفت: تعریض و بهسازی جاده تبریز – خسروشهر، باعث کاهش تصادفات رانندگی و ایمنی در این جاده می شود.

 

به گزارش خبرنگار مهر، تراب نوروزی شامگاه سه شنبه در جریان بازدید از عملیات اجرایی تعریض و بهسازی جاده تبریز- خسروشهر در گفتگو با خبرنگاران به کاهش خطرات ناشی از پر تردد بودن این راه بعد از تعریض و بهسازی جاده تاکید کرد.

تراب نوروزی بخشدار خسروشهر با اشاره به نامناسب بودن راه ارتباطی جزیره اسلامی به تبریز خواستار تسریع در اصلاح و تعریض این جاده خطرناک شده و گفت: با توجه به افتتاح پل شهید کلانتری و افزایش تردد وسایط نقلیه و غیر استاندارد بودن جاده مذکور هر هفته شاهد مرگ یک نفر در این مسیر بوده و در جهت جلوگیری از این معضل لازم و ضروری است اقدامات با سرعت بیشتر انجام شود.

بخشدار خسروشهر به موقعیت مهم اقتصادی محور راهی خسروشهر – تبریز اشاره کرد و افزود: این جاده جزو یکی از راههای شریانی و ترانزیتی کشور محسوب می‌شود که با تعریض جاده های آن و ادامه تعریض در آذربایجان شرقی سهولت در راه های ارتباطی بین کشورهای همسایه شمالی چون ارمنستان، آذربایجان، ترکیه از مسیر تبریز و استان های شمالغرب کشور چون آذربایجان غربی، کردستان و دیگر استان ها همچنین کاهش تصادفات رانندگی و تسهیل در تردد ایمنی وسائط نقلیه است و نیازمند آن است تا با تلاش بیشتری پروژه تعریض این جاده به سرعت به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه طرح بهسازی معابر شهر با در نظر گرفتن سه مقوله سرعت، صحت و دقت و در راستای کاهش معضلات و مشکلات سطح شهر اجرا می‌شود، بیان کرد: مرمت و لکه‌گیری سطح معابر اصلی و بزرگراهی، اصلاح پیاده روها، ترمیم نوارهای حفاری و کنترل و هم‌سطح‌سازی دریچه‌ها و صداگیری آنها در عناوین اجرایی این طرح هستند و این شهر از دیر باز به شهری عالم خیز و با فرهنگ مشهور است، لذا مسئولان ادارات، نهادها و سازمانها باید برای رفاه همشهریان تمامی تلاش خود را بکار گیرند.

نوروزی افتتاح سالن ورزشی را گامی مهم در توسعه ورزش قهرمانی منطقه دانست و افزود: با توجه به کمبود فضاهای ورزشی اقداماتی صورت گرفته که از آن جمله می توان به احداث سالن ورزشی 1200 نفری در خسروشهر اشاره کرد زیرا ورزش بخش خسروشهر نیازشدیدی به این سالن برای ورزشی بانوان و آقایان در بخش‌های همگانی و خصوصا قهرمانی داشت.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ