سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خوردن از سرِ سیری، خواب بی شب زنده داری، خنده بی [مایه] شگفتی، ناله و مویه بلند به هنگام مصیبت، و بانگ نای در نعمت و شادمانی، نزد خدا سخت ناپسند است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
سه شنبه 90 تیر 7 , ساعت 9:49 عصر

سه از تن از مسوولان قضایی دادگستری آذربایجان شرقی  روزجمعه با حضور در مسجد خسرو شهر از نزدیک مسایل و مشکلات حقوقی و قضایی مردم این شهرستان را مورد رسیدگی قرار دادند.

سالار نیوز خسروشهر
به گزارش خبرگزاری آریا ، دراین برنامه که به مناسبت بزرگداشت قوه قضائیه و در سراسر استان از سوی دادگستری آذربایجان شرقی اجرا می شود مردم خسروشهر به صورت چهره به چهره و از نزدیک مسایل و مشکلات خقوقی خود را با مسوولان قضایی استان در میان گذاشتند.
دراین دیدار رزاقی معاون دادستان عمومی وانقلاب تبریز و رییس واحد قضایی سه راه امین  و از قضات محترم دادگاه خانواده جناب آقای آبی زاده به سووالات مردم خسروشهر پاسخ دادند.
دراین دیدار که مسوولان محلی از جمله حجت الاسلام ناصری امام جمعه خسرو شهر خواستار تسریع دراحداث ساختمان قضایی این بخش شدند.
یوسفی رییس حوزه قضایی خسرو شهر اعلام کرد زمین مورد نیاز برای احداث ساختمان جدید واحد قضایی خسرو شهر به مقدار  سه هزار و 500 متربع تهیه شده لیکن برای خاکبرداری آن نیاز مبرم به 500 میلیون ریال اعتبار است تا کارهای ساختمانی شروع شود.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ