سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمندی که از دانشش استفاده می شود، از هزار عابد بهتر است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
چهارشنبه 90 خرداد 25 , ساعت 10:38 صبح

در آستانه اتمام سال تحصیلی ،همایش مدیران مدارس و مجتمع های آموزشی و پرورشی با حضور مدیران مدارس و مسئوولین اداره در سالن اجتماعات اداره با هدف برنامه ریزی و نحوه ثبت نام سال تحصیلی91-90 برگزار شد .

آموزش و پرورش منطقه خسروشهر

بنا به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه خسروشهر،در این همایش آقای داود امیرحقیان رئیس اداره با اشاره به اهمیت بهره مندی از ایام ماه مبارک رجب ، پیشاپیش سالروز ولادت حضرت علی (ع) را تبریک گفت و د رادامه با اشاره به ضرورت بازنگر ی و برنامه ریزی در اعلام نتایج آخر سال تحصیلی به دانش آموزان گفت : باید بین دانش آموزانی که با دقت و سعی و تلاش بیشتر در امر یادگیری فعال بوده اند ، با دانش اموزانی که توجه کمتری به مسائل آموزشی و پرورشی داشته اند از نظر ارزشگذاری متفاوت باشد و در جشن پایان سال تحصیلی نیز به این امر توجه شود .

در ادامه از مدیران خواست با تشکیل ستاد ثبت نام در هرآموزشگاه  برای ثبت نام دانش آموزان برنامه ریزی نموده و خود ثبت نام دانش آموزان  را انجام دهند . سپس در خصوص ممنوعیت اخذ هرگونه وجه ازبابت هدفمند کردن رایانه ها و یا مدارس خاص توصیه های لازم را ارائه نمودند .

در ادامه از اداره کرد مدارس ابتدائی فقط د رنوبت صبح خبرداد و گفت : در سال تحصیلی جدید تمامی مدارس ابتدائی منطقه در نوبت صبح فعالیت خواهند داشت و ا زمدیران خواست در این راستا برای استفاده حداکثر از فضا های موجود در مدرسه تلاش نمایند.و در برخی از مدارس جابجائی هایی در مدارس صورت خواهد گرفت .

در خصوص ثبت نام دانش اموزان پیش دبستانی افزود : فعالیت مراکز پیش دبستانی از طریق واگذاری  به مدارس غیر دولتی خواهد بود و مربیان مراکز پیش دبستانی با هماهنگی مدیران مدارس غیر دولتی ثبت نام خواهند کرد .

در ادامه آقای امیر رضا داوری معاونت آموزشی و نوآوری از اجرای طرح هوشمند سازی مدارس در سال تحصیلی آینده خبر داد و گفت :مدارس بر اساس امکانات و توانمندی های خود در استفاده از فناور ی اطلاعات و ارتباطات و بکار گیر ی آن د ر امرتدریس به پنج سطح :همت 2، همت 1 ، کا‌رآمد ، ممتاز و هوشمند یا پیشرو رده بندی خواهند شد و در این راستا دوره های آموزش نیز برای همکاران برگزار خواهد شد.

در ادامه در خصوص برگزاری کلاسها ی تابستانی و جبرانی برای تمامی پایه های تحصیلی گفت : مدارس تقاضای خود مبنی بر تشکیل کلاس تابستانی و تقویتی را به اداره ارسال نمایند تا اقدامات لازم از طریق ایجاد پایگاههای تابستانی در مدارس صورت گیرد .



لیست کل یادداشت های این وبلاگ