سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که بگوید من دانشمندم، نادان است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
سه شنبه 90 اردیبهشت 20 , ساعت 10:30 صبح

تجلیل از معلمان نمونه خسروشهر در نماز جمعه

 بنا به گزارش روابط عمومی آموز ش وپرورش بمناسبت بزرگداشت هفته معلم ویاد و خاطره استاد مطهری ، از دو نفر از معلمان منطقه تجلیل شد . در این مراسم که بین نماز جمعه و عصر با حضور نمازگزاران جمعه برگزار شد،اقای امیرحقیان رئیس اداره طی سخنان کوتاهی با اشاره به طرحهای آموزشی و پرورشی  در دست اجرا در آموزش و پرورش ابراز امید واری نمود تمامی این تلاشها و فعالیت ها مورد قبول در گاه حضرت احدیت  و مردم عزیز منطقه قرار گیرد .در ادامه ذکر مصیبت در شان و مقام حضرت فاطمه زهرا (س) انجام شد . سپس فرهنگیان منطقه آمادگی قاطع و همه جانبه خود را با تمام توان خود از مقام ولایت اعلام کردند . در این مراسم به دو نفر از همکاران لوح تقدیر و کادو اهداء گردید .

 

 

دیدار با ییشکسوتان فرهنگی خسروشهر

بنا به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه خسروشهر به منظوربزرگداشت مقام معلم و تجلیل از اولین معلم منطقه خسروشهر دیدار با دونفراز پیشکسوتان فرهنگی منطقه انجام شد.در این دیدارکه با حضورآقای امیرحقیان رئیس اداره و اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم منطقه برگزار شد ،آقایان غرائی و پیشاهنگ نیا با ابراز مسرت و خوشحالی به بیان خاطرات خودپرداختنددر خاتمه این دیدار با اهدای کادو از زحمات پیشکسوتان تجلیل شد .

 

کوه پیمائی فرهنگیان خسروشهر

 

 به منظور ایجاد شور و نشاط و بمناسبت بزرگداشت هفته معلم در یک برنامه ورزشی و جمعی، کوه پیمائی با حضور بیش از یکصدو پنجاه نفر از فرهنگیان و اعضای خانوده شان ، در کوههای آواراق خسروشهر برگزار شد .در پایان این برنامه به قید قرعه جوایزی به شرکت کنندگان اهداء گردید.

دیدار با خانواده فرهنگیان متوفی

به منظور بزرگداشت یاد و خاطره فرهنگیان متوفی      ( مرحوم علی جعفر زاده و مرحومه سرکار خانم فریده اصولی )که در سال تحصیلی جاری دعوت حق را لبیک گفته و به دیار باقی شتافته بودند ، با حضور د رمنازل ایشان با خانواده های ایشان دیدار و گفتگو کرده وبا قرائت فاتحه از درگاه خداوند متعال آرزوی رحمت و غفران الهی برا ی این عزیزان نمودند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ