سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که با دست کوتاه ببخشد او را با دست دراز ببخشند [ مى‏گویم : معنى آن این است که آنچه آدمى از مال خود در راه نیکى و نیکوکارى بخشد ، هرچند اندک بود خدا پاداش آن را بزرگ و بسیار دهد ، و دو دست در اینجا دو نعمت است و امام میان نعمت بنده و نعمت پروردگار فرق گذارد ، نعمت بنده را دست کوتاه و نعمت خدا را دست دراز نام نهاد ، چه نعمتهایى خدا همواره از نعمتهاى آفریدگان فراوانتر است و افزون چرا که نعمتهاى خدا اصل نعمتهاست و هر نعمتى را بازگشت به نعمت خداست و برون آمدن آن از آنجاست . ] [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 90 اردیبهشت 5 , ساعت 5:45 عصر

 

شهرستان خسروشهر

اکبر مددی معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار تبریز  اظهار داشت: شورای شهرستان تبریز می‌تواند ظرف مدت 15 روز برنامه‌های کوتاه مدت و میان مدت را برای بررسی و طرح در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان به فرمانداری ارائه دهد.
اکبر مددی افزود: برابر قانون تصویب شده در مجلس شورای اسلامی که به تایید شورای نگهبان نیز رسیده و برای اجرا به وزرات کشور، استانداری‌ها و فرمانداری‌های سراسر کشور ابلاغ شده، روستاهایی که جمعیت آنان بیش از 3 هزار و 500 نفر هستند از وضعیت روستا به شهر ارتقا و تغییر می‌یابند.
مددی افزود: در شهرستان تبریز با اجرای این قانون 14 روستا در دو بخش مرکزی و خسروشهر از روستا به شهر تبدیل و ارتقا وضعیت کرده و از لحاظ تقسیمات کشور جزو نقاط شهری محسوب می‌شوند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ