سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فروتنی زیور دانش است . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 90 فروردین 26 , ساعت 11:0 صبح

دکتر منادی: براساس شواهد و قراین موجود در 4 سال آینده، ایران بیشترین نرخ رشد در بین کشورهای جهان را به خود اختصاص می دهد.

به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی دکتر علیرضا منادی سفیدان درجمع دهیاران و اعضای شورای شهر، شهردار و بخشدار خسروشهر به بررسی مشکلات این منطقه پرداخت. وی در ادامه با اعلام اینکه مشکلات مربوط به آب مهم ترین دغدغه روستاهای تابع خسرو شهر می باشد افزود: در سال های آتی با بهره برداری از آب زرینه رود و انتقال آن، مشکلات مربوط به آب این منطقه حل خواهد شد

دکتر منادی، نماینده مردم شریف تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی از اجرای فاز 4 بزرگراه شهید کلانتری خبر داد و افزود: با تکمیل این بزرگراه، شهرها و روستاهای منطقه غرب تبریز (خسروشهر، آذرشهر و اسکو) به اتوبان تهران - تبریز متصل خواهند شد.

بزرگراه شهید کلانتری از روی دریاچه ارومیه عبور کرده و وظیفه اتصال دو سوی دریاچه را بر عهده دارد که اتصال آن به آزادراه تبریز-زنجان، گام مهمی در توسعه استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی محسوب می شود که انجام آن از سوی سازمان بازنشستگی کشور عملیاتی خواهد شد.

دکتر منادی در ادامه، ضمن اشاره به مذاکراتی که با مهندس محصولی، وزیر محترم رفاه و تامین اجتماعی، داشته اند، افزود: عملیات اتصال بزرگراه شهید کلانتری به آزادراه تبریز-تهران از سال 90 شروع خواهد شد که این مسیر از فاصله هشت کیلومتری آذرشهر عبور و از اسکو و خسروشهر خواهد گذشت که در پی آن طی راه ارتباطی بین ارومیه و تهران بیش از یک ساعت کاهش خواهد یافت. همچنین این بزرگراه در توسعه شهرهای در مسیرنقش بسزایی داشته و منجر به کاهش ترافیک راه مواصلاتی آذرشهر به تبریز خواهد شد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ