سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسی مؤمن که در جستجوی دانش از خانه اش بیرون شد و جز آمرزیده بازنگشت [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 89 اسفند 20 , ساعت 9:1 عصر

 معاون اجتماعی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از پلمپ کارگاه تولید روغن موتور جعلی در خسروشهر خبر داد.

مجرم

صمد فرامرزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: فردی که اقدام به جعل مارک شرکت روغن بهران کرده و روغن موتورهای جعلی را در مغازه خود می‌فروخت دستگیر شد.
وی افزود: در پی دریافت گزارش‌های متعدد مبنی بر این که فردی به هویت «ا-م » ساکن یکی از روستاهای خسروشهر در داخل منزلش اقدام به روغن موتور با مارک شرکت بهران کرده و در مغازه‌اش به فروش می‌رساند، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: اکیپ ویژه‌ای در کلانتری 26 خسروشهر تشکیل و ماموران رسیدگی به موضوع را با انجام تحقیقات اولیه و بازدید از محل آغاز کردند.
وی تاکید کرد: مشاهدات اولیه از مغازه متهم خبر از صحت و سقم خبر داشته ماموران با هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی و دریافت احکام مربوطه و با رعایت جوانب شرعی و قانونی وارد محل سکونت نامبرده شدند.
این مقام انتظامی گفت: در بازرسی از منزل نامبرده مقدار یک هزار و 400 لیتر روغن موتور جعلی و 15 عدد کلیشه به نام بهران و دو دستگاه مخصوص پلمپ‌زنی کشف و ضبط شد و متهم نیز در محل کار خود دستگیر شد.
معاون اجتماعی فرمانده نیروی انتظامی استان آذربایجان شرقی گفت: همه اموال مکشوفه به کلانتری26 خسروشهر تحویل و متهم با تشکیل پرونده برای رسیدگی تحویل مقام قضایی شد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ