سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تلخى این جهان شیرینى آن جهان است و شیرینى این جهان تلخى آن جهان . [نهج البلاغه]
 
جمعه 89 بهمن 8 , ساعت 4:13 عصر

 

براساس این حکم حجت الاسلام علی خدیوی به مدت سه سال به عنوان امام جمعه بخش گوگان منصوب شده و نخستین نماز جمعه به امامت وی با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع این شهر اقامه گردید.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در نماز جمعه این هفته گوگان ضمن معرفی امام جمعه جدید این بخش گفت: نماز جمعه در نظام جمهوری اسلامی از جایگاه خاصی برخوردار است.
حجت الاسلام حسین تقی زاده با تشریح اهمیت نماز جمعه اضافه کرد: برگزاری منظم این فریضه دینی و اسلامی در سراسر کشور از آثار و برکات انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
وی با اشاره به فرا رسیدن ایام دهه فجر، اظهار داشت : در سال 1357 مردم ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام راحل کار بسیار بزرگی انجام دادند که ایمان به خدا ، رهبری امام راحل و حضور یکپارچه مردم در صحنه های پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از مولفه های اساسی و ماندگار پیروزی انقلاب اسلامی است.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در ادامه به حضور گسترده جوانان در صحنه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی کشور اشاره و عنوان کرد: جوانان و نوجوانان ادامه دهندگان اصلی اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی هستند.
حجت الاسلام تقی زاده در پایان ضمن قدردانی از زحمات و خدمات حجت الاسلام مهدی دوست امام جمعه قبلی حجت الاسلام علی خدیوی را به عنوان امام جمعه جدید گوگان معرفی کرد .
حجت الاسلام خدیوی پیش از این امامت جمعه شهر خسروشهر را عهده دار بود.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ