سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستی با مردم، نیمی از عقل است. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 89 مهر 23 , ساعت 10:58 صبح
 درحالی که دیدار پرسپولیس و استقلال از ساعت 15 آغاز می‌شود تا ساعت 10، حدود 50 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده‌اند.

 در شرایطی که 5 ساعت دیگر تا شروع بازی استقلال و پرسپولیس باقی مانده است 50 هزار نفر هوادار دو تیم در ورزشگاه آزادی مستقر شده و لحظه به لحظه به این تعداد افزوده می شود.

* برای اولین بار روبروی جایگاه که همیشه در اختیار هواداران پرسپولیس بود این بار به طور مساوی بین هواداران قرمز و آبی تقسیم شده و تماشاگران دو تیم بدون مشکل حاشیه ای در جایگاه های خود حضور پیدا کرده اند.

* بیرون ورزشگاه آزادی برای بلیت فروشی تجمعی نشده و به دلیل فروش بلیت از ساعات ابتدایی صبح هواداران خیلی زود به سمت جایگاهشان هدایت شده اند.

* بنر بزرگی از میلاد میداودی بازیکن استقلال در زیر جایگاه خبرنگاران که محل استقرار هواداران استقلال است نصب شده است. به نظر می رسد این بازیکن نسبت به سایر آبی پوشان از محبوبیت بیشتری نزد هواداران برخوردار است. بنرهای مختلفی از وی از سوی هوادارانی که از اندیمشک آمده اند در ورزشگاه آزادی به چشم می خورد.

* افراد لباس شخصی در بیرون ورزشگاه حاضر هستند تا مانع ایجاد بازار سیاه بلیت شوند.

* در قسمت ورودی جایگاه خبرنگاران و جایگاه ویژه داربستی نصب شده تا از افراد حاضر در این دو جایگاه بدون ایجاد مزاحمت از سوی تماشاگران به کار خود بپردازند.

* هواداران دو تیم از گیلانغرب، خرم آباد، قم، اندیمشک، قائمشهر، کاشان، کمال شهر، شیرگاه، رشت، پردیس، کرج و ... در ورزشگاه حضور دارند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ