سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدایا! از نادانی ام به تو عذر می آورم و ازسوء رفتارم از تو طلب بخشش دارم . [امام سجاد علیه السلام]
 
پنج شنبه 89 مهر 22 , ساعت 9:42 صبح
هاشمی‌‌‌‌: بدون اتحاد در داخل نمی‌توان در خارج اتحاد ایجاد کرد/ فضای آزادی بیان برای نظام برکت دارد

 

 رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جامع‌ترین موضوعی که می‌تواند جامعه را متحد کند، دین و مذهب است.

به گزارش کیهان، آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در دیدار اعضای هیأت مؤسس جمعیت فدائیان اسلام با تأکید بر لزوم اتحاد در کشور تأکید کرد: بدون اتحاد در داخل نمی‌توانیم در خارج از مرزهایمان اتحاد ایجاد کنیم و تفرقه می‌تواند باعث مسائلی مانند صدر اسلام شود.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به وسعت ابزارهای اطلاع‌رسانی و استفاده دشمنان اسلام و انقلاب از این فن‌آوری‌ها تصریح کرد: آن‌ها با سوءاستفاده از برخی مسائل داخلی و مشکلات به دنبال زیر سؤال بردن اصل نظام، امام و رهبری هستند و همگان در مقابله با این توطئه‌ها باید هوشیار باشند.

وی آزادی را یکی از اصول مورد تأکید در انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: تلاش در ایجاد فضایی مطلوب برای آزادی بیان و عقاید می‌تواند افتخارات و برکات وسیعی برای نظام جمهوری اسلامی به همراه داشته باشد و این یکی از اصول اسلامی بسیار مترقی است.

هاشمی‌رفسنجانی تأکید کرد: جمعیت فدائیان اسلام با توجه و تکیه بر اصول موردنظر خود و تطبیق برنامه‌ها و شعارها با زمان حاضر باید به دنبال ساخت ظرفیت جهت جذب نیروهای جوان و آموزش آن‌ها جهت بقای تفکر خود باشد.

در ابتدای این دیدار عبدخدایی و همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین طباطبایی به بیان مطالب درخصوص ریشه‌های شکل‌گیری جمعیت فدائیان اسلام و همچنین مسائل روز پرداختند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ