سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را بجویید که آن رشته میان شما و خداوند است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 89 مهر 15 , ساعت 10:14 صبح

 

رسالت خبر داد احمد منتظری از مواضع مجمع روحانیون مبارز در جریان عزل پدرش توسط امام خمینی انتقاد کرد.


احمد منتظری که به نوشته سایت حامی موسوی در لندن با تعدادی از عناصر سبز دیدار کرده بود گفت: مجمع روحانیون مبارز آن موقع بیانیه تندی دادند و الفاظ زشتی هم به کار بردند.

احمد منتظری در پاسخ به این سئوال که سال گذشته در جریان انتخابات ریاست جمهوری پدرتان به چه کسی رای داده است، گفت: رای ایشان مخفی بود و به کسی نمی‌گفتند که به چه کسی رای داده‌اند اما علی‌القاعده ایشان به موسوی و یا کروبی رای داده‌اند.

احمد منتظری در این دیدار تلاش کرده تا از حضرت امام چهره‌ای خشن که اطلاعات کانالیزه دریافت می‌کرد ترسیم کند و در مقابل پدرش را فردی حق طلب و متواضع و مطلع به امور معرفی نماید.

وی در این باره به سبزها گفته نامه‌هایی را پدرم می‌نوشت که ممکن است برخی از آنها به امام نرسیده باشد به طور مثال پدرم در تاریخ 4/1/68 نامه‌ای به امام نوشتند که من شرعا و قانونا نظر شما را بر نظر خودم مقدم می‌دانم و امام می‌توانست زیر آن نامه بنویسد برو کنار و سیاست و ریاست را کنار بگذار اما امام در تاریخ 6/1/68 نامه‌ای نوشتند که والله من از اول با قائم مقامی تو مخالف بودم. خلاصه اینکه جواب آن نامه متواضعانه، این نامه تند نبود.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ