سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پاداش بزرگ، همراه بلای بزرگ استو خداوند، مردمی را دوست نمی دارد، مگر آن که مبتلایشان می کند . [.امام صادق علیه السلام]
 
چهارشنبه 89 مهر 14 , ساعت 6:55 عصر
موشک شهاب 3 از نگاه تایمز + عکس

 

 سایت اینترنتی مجله تایمز با درج تصویری از موشک شهاب بر روی یک نقشه‌ای که مرکز آن ایران است و کشورهای همسایه را نیز نشان می‌دهد، سعی کرده ایران هراسی جدیدی را به نمایش بگذارد.

 سایت اینترنتی مجله تایمز به منظور ایران هراسی جدید با درج تصویری از نقشه ایران و مشخص کردن نقاط استراتژیک هسته‌ای و نظامی، تصویری از شهاب 3 را در کنار این نقشه در ابعادی بزرگ به نمایش گذاشته است.

در این نقشه اگر بر روی سایت‌های هسته‌ای کلیک کنید فاصله و برد موشک شهاب 3 مشخص می‌شود و حتی اینکه کدام کشورها در تیررس برد موشکی شهاب 3 قرار می‌گیرند نیز مشخص می‌شود.

در این پروژه، برد موشکی شهاب یک 300 کیلومتر، برد شهاب 2، 500 کیلومتر و برد موشکی شهاب 3 نیز 1300 کیلومتر نشان داده شده است.

همچنین در این تصویر به منظور ایران هراسی کشورهایی که در تیررس برد شهاب 3 قرار دارند، مشخص شده است.

مشخص شده که بر شهاب سه از یک طرف کشورهای هند، قرقیزستان، یمن، عربستان، رژیم صهیونیستی، ترکیه و روسیه را در بر می‌گیرد و از طرف دیگر به مقامات رژیم صهیونیستی نیز هشدار داده که موشک شهاب 3 به راحتی تاسیسات هسته‌ای آنها را هدف قرار می‌دهد.

در توضیحات بالای این تصویر نیز آمریکایی‌ها ادعا کرده اند که ایران توانایی غنی سازی اورانیوم برای ساخت بمب را دارد ولی هنوز به این مرحله نرسیده و بمبی نیز تولید نکرده است. یک مرکز غنی سازی اورانیوم در نطنز ایجاد شده و این کشور مراکز دیگری نیز در حال ساخت دارد.

 آمریکایی‌ها گهگاهی بر پروژه ایران هراسی دامن می زنند که در منطقه بتوانند تسلیحات خود را به فروش برسانند. این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران موشک‌های شهاب 3 را به منظور دفاع از خاک خود تولید کرده و قصد حمله به هیچ کشوری را ندارد و تاکنون هیچ کشوری در منطقه نیز از این مسئله ابراز نگرانی نکرده است.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ