سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای منتهای آرزو ! آیا مرا به آتش می سوزانی ؟ پس امیدم چه می شود ؟ پس آن گاه دوستی ام چه می شود ؟ [امام سجّاد علیه السلام]
 
چهارشنبه 89 مهر 14 , ساعت 6:52 عصر
ناطق‌نوری: به نشانه اعتراض در جلسات جامعه روحانیت مبارز شرکت نمی‌کنم/ از صحنه سیاسی جدا نشده‌ام

 رییس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری گفت: با دشمن‌شناسی به موقع در دوران فتنه زمینه سوءاستفاده دشمنان را از بین بردم.

علی‌اکبر ناطق‌نوری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به عدم حضور خود در جلسات جامعه روحانیت مبارز گفت: به دلیل رعایت نشدن قواعد و ضوابط تشکیلاتی در جامعه روحانیت مبارز و افشای مواضع و رأی‌های مخفی در این تشکل به نشانه اعتراض در جلسات آن شرکت نمی‌کنم.

اهم اظهارات عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام را می‌توانید در ادامه بخوانید:

  • از صحنه سیاسی جدا نشده‌ام سیاست ما عین دیانت و دیانت ما عین سیاست ماست و این روشی که اتخاذ کرده‌ام نیز یک روش سیاسی و اعتقادی است.
  • دشمن‌شناسی رمز نجات خواص است. مرزبندی شفاف و روشن با دشمنان و هوشیاری در مقابل فریب دشمن و اطاعت از ولی‌فقیه باید ملاک عمل خواص و نیروهای انقلابی باشد.
  • در دوران فتنه شیوه‌ای اتخاذ کردم تا مورد سوءاستفاده دشمنان قرار نگیرد. با دشمن‌شناسی به موقع در دوران فتنه زمینه سوءاستفاده دشمنان را از بین بردم.
  • رویکرد جذب حداکثری و دفع حداقلی وظیفه اصلی جریان‌های سیاسی در شرایط کنونی است. 
  • نگاه جذب حداکثری و دفع حداقلی و پررنگ کردن مشترکات و پرهیز از اعمال سلیقه‌ها موجب وحدت و پیوند عمیق‌تر و همگرایی بیشتر میان جریانات سیاسی و نیروهای انقلابی و در نتیجه تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد.
  • ریاست شورای هماهنگی بین نیروهای انقلابی را نپذیرفتم. ریش سفیدی و پا در میانی در شرایط فعلی کارساز نیست.


لیست کل یادداشت های این وبلاگ