سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سلیمان میان پادشاهی و مال و دانش مخیّر شد، پس دانش را برگزید و با این انتخابش ، دانش و مال و پادشاهی به او بخشیده شد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
چهارشنبه 89 مهر 14 , ساعت 9:1 صبح

 شبکه ایران نوشت:

 برادر همسر مهاجرانی با وجود حضور چندین ساله خود در آمریکا و تدریس در دانشگاه‌های این کشور، پناهندگی سیاسی خود را رد کرده و گفته است که به زودی به ایران باز خواهد گشت.

به گزارش شبکه ایران، یکی از اعضای اصلی اتاق فکر لندن که چند سالی است به کشورهای غربی پناهنده شده، در ادعایی جالب از بازگشت خود به ایران در آینده‌ای نزدیک خبر داده است.

"محسن کدیور" که به همراه عطاءالله مهاجرانی و عبدالکریم سروش، وظیفه اصلی حمله به اعتقادات اسلامی و مذهبی مردم در جمهوری اسلامی ایران و متهم کردن نظام به استبداد دینی را در فتنه 88 برعهده داشت، در واکنش به پاسخ مستدل یکی از پژوهشگران به نامه توهین‌آمیز او درباره مقام معظم رهبری، از پاسخگویی طفره رفت.

کدیور در مصاحبه با سایت جرس که خودش سردبیری آن را برعهده دارد، به جای پاسخ به تحلیل دکتر رضایی، آن را فاقد اعتبار علمی دانسته که فقط برای پخش در کلاس‌های بسیج مناسب است.

البته وی توضیح نداده اگر اینگونه است، چرا سایت منسوب به او در روزهای اخیر مطالب متعددی را علیه این مقاله تحلیلی و تخریب وجهه علمی نویسنده آن منتشر کرده؛ بدون آنکه به پاسخگویی علمی بپردازد.

محسن کدیور: برمی‌گردم

برادر همسر سابق وزیر ارشاد دولت اصلاحات همچنین برای سرپوش گذاشتن بر عدم پاسخگویی به این مطلب، مجددا سخنان اهانت‌آمیز خود علیه مقام معظم رهبری را که در نامه سال گذشته وی به هاشمی رفسنجانی مطرح شده بود، تکرار کرده است.

کدیور که در جریان فتنه سال 88 از او به همراه مهاجرانی، سروش، بازرگان و گنجی به عنوان "ابوذرهای میرحسین موسوی" نام برده می‌شد و به همراه این افراد به ارائه نظریات ضددینی و ضداسلامی می‌پرداخت، در ادامه این مصاحبه با وجود حضور چندین ساله خود در آمریکا و تدریس در دانشگاه‌های این کشور، پناهندگی سیاسی خود را رد کرده و در ادعایی جالب گفته است که به زودی به ایران باز خواهد گشت.

این مساله درحالی از سوی وی مطرح شده که اقدامات ضدایرانی او در سال گذشته و تشکیل گروه‌ها و سایت‌های متعدد بر علیه جمهوری اسلامی ایران، یکی از عوامل تحریک اغتشاشگران برای ادامه آشوب‌های خیابانی بود.

تاسیس سایت جرس هم یکی از اقدامات کدیور در راستای جمع کردن نویسندگان سابق روزنامه‌های اصلاح‌طلب نظیر مهدی سعیدی، معصومه قمی (مسیح علی‌نژاد)، مجتبی واحدی و ... در یک رسانه و اقدام تبلیغاتی علیه ایران بود.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ