سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! دوستی ات را محبوب ترین چیزها نزدم گردان . ترس از خودت را ترس بارترین چیزها برایم قرار ده و با شوق دیدارت، نیازهای دنیا را از من ببُر و هر گاه چشمْ روشنی اهل دنیا را از دنیایشان قرار دادی، چشمم را با عبادتت روشن کن . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
دوشنبه 89 مهر 5 , ساعت 10:0 صبح
 
 
آقای شریفی از نظر ما هواداران متهم اصلی و اول در این قضیه خود شما و کمیته انضباطی می باشید.
 جمعی از هواداران تیم های تبریزی در حمایت از مردم این خطه از وطن عزیزمان تصمیم به ارسال نامه ای به رئیس کمیته انضباطی گرفتند.

متن نامه به این شرح می باشد:

ریئس محترم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ج.ا.ا

جناب آقای شریفی

این روزها حوادث بازی شهرداری تبریز و تیم پرسپولیس آنچنان در رسانه ها و بالطبع در گزارشهای رسیده به حضرتعالی انعکاس یافته است که نیازی به شرح ماوقع و یا توضیح در مورد علتهای این واقعه نمی باشد.

ما هواداران تیم های تبریزی در حالی که طی یک سال گذشته مورد شدید ترین حتاکی ها و فحاشی ها قرار گرفته بودیم نه تنها هیچ تنبیهی را برای هواداران خاطی سایر تیم های لیگ برتری ندیدیم و در کمال ناباوری کار به جایی رسید که رسانه ملی به زعم شما اقدام به پخش شعارهای شنیع و ضد اخلاقی بر علیه ترکان این ممکلت و اهالی شهر تبریز نمود. این مسئله نیز با سکوت حضرتعالی و سایر مسئولان مواجه شد. بسیاری از تماشاگران اگر از شما انتظار برخورد قضایی با این مسئله را داشتند از کریم باقری و علی دایی نیز انتظار اخلاقی داشتند که لااقل شعارها و دشنام های هواداران پیروزی را محکوم کنند. که نکردند و شده آنچه نباید می شد.

آقای شریفی عزیز آیا از خود پرسیده اید که هواداران تیم شهرداری تبریز را چه شده است که اینچنین می کنند؟ آیا به ریشه های این مسئله توجه دارید. قطعا می دانیم که به این مسئله واقف هستید پس با وجدان باشید و حکمی دهید که شایسته باشد.

آقای شریفی از نظر ما هواداران متهم اصلی و اول در این قضیه خود شما و کمیته انضباطی می باشید. اگر فحاشی های صورت گرفته در کرمان و تهران و یکی دو شهر دیگر که نسبت به هواداران تبریزی صورت می گرفت و قومیت آنها را نشانه گرفته بود از طرف شما بی پاسخ نمی ماند و مجرمان و حرمت شکنان تنبه می شدند شما امروز مجبور نبودید که یقه چاک کنید و تهدید کنید.

از شما می پرسیم چگونه است که توهین به زبان و هویت میلیونها ایرانی در بازیهای خارج از تبریز آنهم بصورت هماهنگ از سوی تماشاگران تیم میزبان محکومیتی حتی لسانی ندارد ولی توهین عده قلیلی به دو نفر هر که می خواهند باشند چنین وجدان شما را آزرده است. توهین بد است به هر شکلی که باشد علیه هر کسی که باشد.

از شما نمی خواهیم در مورد هواداران شهرداری اغماضی داشته باشید و یا بخششی کنید از شما می خواهیم اگر وجدان دارید و انسان شریف و باشرفی هستید که هستید اگر هواداران و تیم شهرداری را تنبیه می کنید خاطیان ورزشگاه آزادی و توهین کننده گان به تبریزی ها و آذربایجانی ها را نیز تنبیه کنید.

در غیر اینصورت به شما توصیه می کنیم که با وجدانتان آشتی کنید و کمی در معنای نامتان تامل فرمایید

هواداران فوتبال تبریز


لیست کل یادداشت های این وبلاگ