سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به من نوری ببخش که در پرتوش میان مردم گام بردارم و در تاریکی ها بدان راه یابم و در شکّ و شبهه ها روشن شوم . [امام زین العابدین علیه السلام]
 
پنج شنبه 89 مهر 1 , ساعت 7:24 عصر
 تغییر مدیریت‌ها در پست‌های مختلف آذربایجان شرقی بی سر و صدا آغاز شده و مردم استان روزهای گذشته شاهد تغییراتی در سازمان‌ها، نهادها و ادارات کل بودند.

 یکی از این تغییر مدیریت‌ها مربوط به شرکت گاز آذربایجان شرقی است که بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان بین مخالفان و موافقان، مدیر‌عامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی تغییر یافت.
جواد اوجی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران طی احکامی ولی‌الله دینی را به عنوان سرپرست جدید شرکت‌ گاز آذربایجان شرقی منصوب کرد و مجتبی فوقی نیز به استان اردبیل رفت تا به عنوان مدیر‌عامل شرکت گاز استان اردبیل مشغول به خدمت شود.
ولی‌الله دینی نماینده مردم حوزه انتخابی اهر و هریس در دور هفتم مجلس شورای اسلامی و مدیر منطقه 8 عملیات انتقال گاز ایران است.

* انتصاب فرماندار آذرشهر
بر اساس این گزارش به دنبال انتقال تقی خلفاپور فرماندار آذرشهر به شهرستان میانه به عنوان فرماندار جدید این شهرستان رایزنی برای فرمانداری شهرستان آذرشهر آغاز شده و در این راستا، مردم آذرشهر منتظر معرفی فرماندار جدید این شهرستان در روزهای آینده هستند.

* انتصاب مدیر‌کل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی
خبر دیگر از انتصابات جدید استان اینکه با بازنشسته شدن محمدرضا نوتاش مدیر‌کل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی، مدیر‌کل جدید این حوزه منصوب شد.
محمود محمودزاده، رئیس سابق آموزش و پرورش آذربایجان غربی و مدیر‌کل اسبق فنی و حرفه‌ای وزارت آموزش و پرورش، هفته جاری جایگزین نوتاش در مسئولیت مدیرکل امور اجتماعی می‌شود.


* انتصاب مسئول جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی
همچنین نیز برای بار چندم سرپرست خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان آذربایجان شرقی تغییر یافت و عارف شیرزاد کوهساره به عنوان مسئول جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در آذربایجان شرقی منصوب شد.
شیرزاد متولد سال 1340 و دارای مدرک کارشناسی علوم سیاسی است که پیشتر مسئولیت دفاتر مهاباد، اردبیل و همچنین باکو و دوشنبه را بر عهده داشته است.

* انتصاب رئیس جهاد دانشگاهی استان آذربایجان شرقی و ایسنا
برپایه این گزارش، در روزهای اخیر احمد فرشبافیان که رئیس سابق بسیج اساتید، معاونت دانشگاه تربیت معلم آذربایجان، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان، مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تبریز همچنین رئیس مرکز تحقیقات علوم اسلامی و انسانی سه علامه بود نیز به عنوان رئیس جهاد دانشگاهی استان آذربایجان شرقی و ایسنا منصوب شده و مراسم معارفه وی نیز دوشنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

* انتصاب مشاور جدید استاندار در امور ایثارگران
انتصاب مشاور جدید استاندار در امور ایثارگران از دیگر تغییرات جدید صورت گرفته در استان است.
همچنین بابک محمدزاده نیز به عنوان مدیر روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی منصوب شده است که متولد 1354 و دارای مدرک لیسانس مدیریت از دانشگاه پیام‌نور بوده و از نیروهای صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی است.
وی قبل از این مسئول بنیاد فرهنگی پرفسور مولانا در استان، مدیر و سردبیر هفته‌نامه پیک ارس، عضو سابق شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان کشور، عضو شورای مرکزی و جانشین جامعه اسلامی کارمندان استان بوده است.

* و آخر اینکه ...
شنیده‌ها حاکی است در روزهای آینده مردم آذربایجان شرقی تغییراتی را در مدیریت منطقه آزاد ارس و برخی معاونت‌های شهرداری شاهد خواهند بود.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ