سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، خونخواهِ [بحقّ] است و خونخواهی [بحق] را دوست دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
چهارشنبه 89 شهریور 24 , ساعت 8:32 عصر


در یک اتفاق نادر در فوتبال، فدراسیون فوتبال بحرین با کمک فیفا، به دنبال متقلبانی است که خودشان را جای تیم ملی توگو جا زده و در دیدار دوستانه مقابل این تیم به میدان رفته‌اند!

به گزارش  (ایسنا)، طبق اعلام قبلی بنا بود تیم ملی بحرین عصر پنج شنبه در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی توگو برود. این دیدار در زمان مقرر برگزار و تیم ملی بحرین با 3 گل پیروز شد، اما اینک معلوم شده که تیم ملی توگو در کار نبوده و 11 بازیکن نام تیم ملی توگو را جعل کرده‌اند!

پس از اعلام خبر پیروزی تیم ملی بحرین مقابل تیم ملی توگو، سران فدراسیون این کشور آفریقایی اعلام کردند از این بازی دوستانه بی اطلاعند و بازیکنانی که به میدان رفته اند اصلا توگویی نبوده و حتی فوتبالیست حرفه‌ای هم نبوده‌اند.

فدراسیون فوتبال بحرین قصد دارد این مساله را پیگیری کند و شرکتی که این مسابقه دوستانه را ترتیب داده است را پیدا کند، اما بر اساس گزارش منابع غیررسمی این شرکت رسمی نبوده و در لیست فیفا هم قرار نداشته و با کلاهبرداری این بازی دوستانه و حق امتیاز آن را به فدراسیون فوتبال بحرین فروخته است.

رییس فدراسیون فوتبال توگو با جعلی دانستن تیمی که مقابل بحرین بازی کرده است، گفت: ما اجازه نداریم بدون هماهنگی با فیفا بازیکنان‌مان را برای انجام دیدارهای دوستانه به خارج از کشور بفرستیم. بازیکنانی که مقابل بحرین بازی کرده اند کاملا تقلبی و جعلی بوده اند و ملیت توگویی هم نداشته اند.

"سی ممنه" در ادامه افزود: شرکتی که این بازی را برگزار کرده و پول هنگفتی هم به جیب زده، تعدادی بازیکن که احتمالا غیرحرفه ای هم بوده اند را پیدا کرده و به زمین مسابقه فرستاده است.

با این وجود شیخ علی بن خلیفه، نایب رییس فدراسیون فوتبال بحرین معتقد است، این اشتباه تنها به دلیل اختلاف در اسامی بازیکنان بوده و حتی در صورتی که تیم ملی توگو هم مقابل بحرین قرار می گرفت باز هم تن به شکست می داد!



لیست کل یادداشت های این وبلاگ