سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ شرفى برتر از اسلام نیست ، و نه عزتى ارجمندتر از پرهیزگارى و نه پناهگاهى نکوتر از خویشتندارى ، و نه پایمردیى پیروزتر از توبت و نه گنجى پرمایه‏تر از قناعت . و هیچ مال درویشى را چنان نزداید که آدمى به روزى روزانه بسنده نماید ، و آن که به روزى روزانه اکتفا کرد آسایش خود را فراهم آورد و در راحت و تن آسانى جاى کرد ، و دوستى دنیا کلید دشوارى است و بارگى گرفتارى ، و آز و خودبینى و رشک موجب بى‏پروا افتادن است در گناهان ، و درویشى فراهم کننده همه زشتیهاست در انسان . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 89 شهریور 23 , ساعت 8:12 عصر
 
 این فیلم در جشنوره فیلم لندن که حدود یک ماه دیگر شروع می شود اکران خواهد شد.

فیلم ایرانی اُریون که به گفته مسئولان جشنواره بطور غیرقانونی در ایران ساخته شده است به نمایش
عموم گذاشته خواهد شد .

به جشنواره امسال لندن حدود 197 فیلم بلند راه یافته است که تنها فیلم ایرانی راه یافته به این جشنواره فیلم اُریون به کارگردانی "ز ع" است.

وی در کارنامه خود چند فیلم مستند دارد و ظاهرا این اولین فیلم بلندش است که بدون مجوز در ایران ساخته شده و قصه فیلم هم قصه عجیبی است.

قصه دختری که با استاد دانشگاهش یک رابطه جنسی برقرار می کند و سپس آن دو تلاش می کنند که با یک عمل جراحی این مسئله را جبران کنند.

چندین و چند فیلم این گونه به طور غیرقانونی و علیه احکام و یا اداب ایرانی ساخته و در خارج از کشور به نمایش گذاشته شده تا وجهه ایران اسلامی را زیر سئوال ببرند با این وجود هنوز هیچ ارکان و سازمانی مسئولیت پیگیری و جلوگیری از این نوع اقدامات را به عهده نگرفته اند.


لیست کل یادداشت های این وبلاگ