سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از جمله دشمن ترینِ آفریدگان نزد خدا، کسی است که ایمان آورده و سپس کفر ورزیده است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
دوشنبه 89 شهریور 22 , ساعت 6:34 عصر
 
 مقامات فیلیپینی در جست‌وجوی مادری هستند که پس از زایمان نوزاد تازه متولد شده‌اش را درون سطل آشغال فرودگاهی در این کشور رها کرده است.

«ماریا ترزا آگورس» پزشک فرودگاه فیلیپین در مصاحبه‌ای با رسانه‌های دولتی این کشور، تصریح کرد: این نوزاد که یک پسر است، در حالی که تمام بدنش پر از خون بود و درون دستمال کاغذی پیچیده شده بود، توسط افسران امنیتی فرودگاه در سطل آشغالی فرودگاه پیدا شد. البته این نوزاد زنده است.

همچنین ماموران امنیتی فرودگاه این نوزاد را از سطل آشغال پروازی که از بحرین در « فیلیپین» نشسته بود، کشف کردند.

این پزشک خاطر نشان کرد: ماموران امنیتی فرودگاه نوزاد تازه متولد شده را به کلینیک فرودگاه منتقل کردند و پرستاران او را تمیز کرده و به او لباس پوشاندند و به او شیر دادند. او در وضعیت مناسبی قرار دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، این نوزاد درون سطل آشغال هواپیمای «گلف ایر» که از «بحرین» وارد فرودگاه بین‌المللی «نینوی آکوئینو» شده بود، توسط ماموران کشف شد. نام او را هم به دلیل پرواز GF که در آن پیدا شده بود، «جورج فرانسیس» گذاشتند.

«کورازون سلیمان» یکی از مقامات دپارتمان امنیت اجتماعی فیلیپین خاطر نشان کرد: هنوز موفق نشدیم مادر این نوزاد را پیدا کنیم، اما گروه جست‌وجو برای یافتن او تشکیل دادیم. البته باید به این نکته اشاره کنم که به احتمال زیاد در صورت پیدا شدن مادر این نوزاد، او محکوم می‌شود.

همچنین اگر موفق نشویم بستگان و والدین او را بیابیم، او به خانواده‌ای سپرده می‌شود.

به گزارش ایسنا، یکی از 10 فیلیپینی که در خارج از این کشور به ویژه‌ در خاورمیانه به کارهایی چون خدمتکاری و کارگری مشغولند، به دلیل دستمزدهای کم فرار می کنند. البته اکثر این افراد را زنان تشکیل می‌دهند.

درگزارش پلیس فیلیپین آمده است که تحقیقات در این زمینه تا چند روز آینده تکمیل می‌شود


لیست کل یادداشت های این وبلاگ