سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسا کس که با نیکویى بدو گرفتار گردیده است و بسا مغرور بدانکه گناهش پوشیده است ، و بسا کس که فریب خورد به سخن نیکویى که در باره او بر زبانها رود ، و خدا هیچ کس را نیازمود چون کسى که او را در زندگى مهلتى بود . [ و این گفتار پیش از این گذشت ، لیکن اینجا در آن زیادتى است سودمند . ] [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 89 شهریور 22 , ساعت 6:29 عصر
اختلاف قیمت دو تندر90 مشابه

 حاشیه های خودروی تندر همچنان ادامه دارد.

تندر 90 از ابتدای ورود به ایران تاکنون بزرگترین خودرو کم تیرا‍ژ حاشیه ساز بوده است و هر روز نیز حاشیه جدیدی در خصوص این خودرو مطرح می شود. خودرویی که این روز ها طرف داران قابل توجه ای را به سمت خود کشانده است که جملگی آنان انتخاب خود را با قاطعیت « تندر » عنوان کرده اند.

با وجود استقبال از خودروی تندر اما همانطور که اشاره شد حاشیه گویا قرار نیست این خودرو را تنها بگذارد و همچنان به نظر می رسد این موضوع ادامه داشته باشد. منتفی شدن تمرکز تولید تندر90 نیز یکی دیگر از این حاشیه‌ها بود که در رسانه‌ ها بدان پرداخته شد، موضوعی که به صورت غیر مستقیم مسولان وزارت صنایع با سکوت خود و اظهار نظرهای انحرافی به نوعی آن را تایید کرده‌اند.

البته بعید است که با ادامه این روند و برنامه‌ریزی‌هایی که ایران خودرو برای این خودرو به انجام رسانده، وزارت صنایع بخواهد به صورت دستوری وارد عمل شود.

جدای از بحث تمرکز یکی دیگر از حاشیه‌هایی که در خصوص این خودرو مطرح است بحث اختلاف قیمت مدل E2 فول آپشن این خودرو است، البته نه در قیمت بازار بلکه در قیمت کارخانه‌ای!

تا کنون اخبار زیادی از سوی خبرآنلاین در خصوص اختلاف قیمت بازار دو محصول ایران خودرو و ارس خودرو منتشر شده است.

خودرویی که با اختلاف قیمت 300 هزار تومانی بین محصولات تولیدی دو کارخانه در بازار به فروش می‌رسد، هم اکنون در قیمت کارخانه‌ای نیز با هم اختلاف دارند. این در حالی است که به لحاظ کیفی تقاوت دو خودرو تولیدی ناچیز است.

هم اکنون تندر90 مدل E2 فول آپشن ایران خودرو 13 میلیون و 950 هزار تومان و برای پارس خودرو 14 میلیون و 195 هزار تومان قیمت دارد، هرچند اختلاف قیمت ناچیز است ولی باز هم جای سوال است که چرا دو خودرویی که در یک کلاس و در یک رده کیفی قرار دارند، باید با دو قیمت مختلف به فروش برسند. 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ