سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که به مردم خوش گمان گردد، دوستی آنان رابه دست می آورد . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 89 شهریور 20 , ساعت 10:45 صبح

 

 شریفی‌نیا دیدن سریال‌های شبکه ماهواره‌ای فارسی وان را برای برنامه‌سازان مفید می‌داند و معتقد است دیدن فارسی‌وان بد نیست.

 بازیگر نقش «حاج‌فتاح» در سریال ماه رمضان شبکه دوم سیما معتقد است: فارسی‌وان و سریال‌هایی که به نظر من کاملا با فکر و حتی با برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده از این شبکه در حال پخش است، حکایتی است که جای بحث زیادی دارد. دیدن فارسی‌وان بد نیست. می‌دانید در چه شرایطی؟

وی ادامه‌ می‌دهد: سریال‌هایی همچون سریال های فارسی‌وان، برای ما به عنوان برنامه‌ساز و حتی بازیگر از لحاظ کاری بسیار مهم است. اگر بخواهیم برنامه‌های بهتر و پرمحتواتری برای مخاطبان ایرانی بسازیم نباید بی‌تفاوت از کنار این موج‌ها بگذریم.

محمدرضا شریفی‌نیا، بازیگر سینما و تلویزیون، که در حال حاضر مجموعه مناسبتی «ملکوت» را روی آنتن تلویزیون دارد، در گفتگو با ماهنامه زندگی ایده‌آل، اضافه می‌کند: با این همه باید اعتراف کنم فارسی وان مقوله بسیار پیچیده و بزرگی است که نباید از آن گذشت.

شریفی‌نیا در مورد فیلم‌های سوپرمارکتی هم نظر جالبی دارد: فیلم‌هایی که در سوپرمارکت‌ها عرضه می‌شوند و یا اساسا فیلم‌های سوپرمارکتی جایگاه خود را دارند. به علاوه اینکه بخشی از همین فیلم‌هایی که در سوپرمارکت‌ها به فروش می‌رسند، فیلم‌هایی هستند که بعد از اکران روی پرده سینما به این شکل به مخاطب عرضه می‌شوند بنابراین چه اشکالی دارد مردم بتوانند فیلم دلخواهشان را در هر زمان و مکانی که دوست دارند، ببینند یا اوقات فراغت شان را به دیدن این فیلم‌ها اختصاص بدهند؟

وی می‌گوید: به نظر من این فرصت نه تنها لطمه‌ای به فروش فیلم‌ها نزده، بلکه تغییری هم به نسبت زمانی که این سبک از فروش فیلم‌های سینمایی چندان رایج نبود، ایجاد کرده است.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ