سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش نور و پرتوی است که خداوند در دلهای دوستانش می تاباند و بدان بر زبان آنان سخن می راند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
چهارشنبه 89 شهریور 17 , ساعت 5:56 عصر
 
اخیرا فردی از ساکنان مرودشت خود را یکی از نواب حضرت حجت(عج) معرفی و با صدور اطلاعیه ای زمان ظهور امام زمان(عج) را اعلام کرده است.

علیرغم برخورد نیروهای انتظامی با مدعیان دروغین ارتباط با امام زمان اما باز هم شاهد بروز چنین آسیبی در نقاط مختلف کشور هستیم.

چندی است فردی به دلیلی خوابی که دیده خود را قاصد خبر مهمی در خصوص آخرالزمان می داند و با سفر به نقاط مختلف کشور درصدد ابلاغ این پیغام به ساکنان مناطق مختلف است.

"م.س" به تازگی با لباس عربی و سربند سبز رنگ به دیدار یکی از مسئولان ارشد استان فارس رفته و اطلاعیه ای با مضمون مژده ظهور ولی عصر(عج) به همه مسلمین جهان را به این مسئول تحویل داده و خود را یکی از نواب آن حضرت معرفی کرده است.

این مدعی، اصالتا اهل تبریز است و در گذشته نیز به دلیل طرح چنین ادعایی تحت پیگرد قانونی بود اما وی با سفر به نقاط مختلف کشور قصد انتشار اطلاعیه مژده ظهور حضرت مهدی (عج) را دارد.

وی که لقب "خبرنگار اسلام" را برای خود برگزیده است با نصب پرچم سبز رنگی در محل سکونت خود که بر روی آن جمله " آخرالزمان خبرنگار دینی اسلام است" نوشته شده است به ترویج خرافات و مسائل موهن در خصوص حضرت حجت(عج) پرداخته و متاسفانه مریدانی را نیز برای خود ترتیب داده است.


لیست کل یادداشت های این وبلاگ