سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت را هرجا که باشد بگیر که حکمت در سینه منافق بالا و پایین می رود تا از آن بیرون آید و در سینه مؤمن کنار همراهانش جای گیرد. [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 89 شهریور 16 , ساعت 2:28 عصر
 
علی لاریجانی رئیس مجلس هفته پیش سکته کرد اما در حال حاضر حال وی مساعد است.همچنین حسینیان و خدادادی نیز دچار سکته قلبی شده بودند.

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به دلیل فشارهای عصبی و روحی ناشی از کار ، هفته پیش هنگام افطار دچار حمله قلبی شد و بلافاصله پزشکان بر سر بالین وی حاضر شده و تشخیص دادند که لاریجانی سکته کرده است.تاکنون هیچ منبع رسمی از سوی لاریجانی از جمله دفتر وی این خبر را تایید نکرده است.

پس از این حمله قلبی لاریجانی هفته پیش در یکی از روزها در صحن مجلس حاضر نشد و در حال حاضر نیز حضور لاریجانی برای اداره مجلس کم رنگ شده است.

لاریجانی یکشنبه و امروز سه شنبه برای اداره مجلس حضور نداشت اما ریاست مجلس را محمدحسن ابوترابی فرد نایب رئیس اول مجلس به عهده داشت.

لاریجانی روز گذشته قرار بود در مراسم ضیافت افطار با خبرنگاران مجلس حضور یابد اما به جای وی محمدحسن ابوترابی فرد در جمع خبرنگاران حاضر شد اما لاریجانی در موقع اذان مغرب در این مراسم حاضر شد و پس از اقامه نماز مغرب و عشا به همراه خبرنگاران افطار کرد.

یکی از نمایندگان مجلس با تایید خبر حمله قلبی لاریجانی گفت: در روزهای گذشته در مجلس لایحه حمایت از خانواده مطرح بود که برخی از نمایندگان با لاریجانی بحث و جدل کرده  و فشارها بر لاریجانی زیاد شده بود.

وی افزود: البته ممکن است سکته لاریجانی ربطی به این مسائل نداشته باشد.

پیش از این روح الله حسینیان رئیس کمیسیون سیاست داخلی و شوراهای مجلس و سلمان خدادادی نایب رئیس اول این کمیسیون دچار سکته قلبی شدند.

حسینیان پس از بستری در بیمارستان تحت عمل جراحی قلب باز قرار گرفت.


لیست کل یادداشت های این وبلاگ