سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که از دنیا اندوهناک است ، از قضاى خدا خشمناک است . و آن که از مصیبتى که بدو رسیده گله آرد ، از پروردگار خود شکوه دارد و آن که نزد توانگر رفت و به خاطر مالدارى وى از خود خوارى نشان داد دو ثلث دینش را به باد داد ، و آن که قرآن خواند و مرد و راه به دوزخ برد از کسانى بود که آیات خدا را به فسوس گرفت و افسانه شمرد ، و آن که دلش به دوستى دنیا شیفته است دل وى به سه چیز آن چسبیده است : اندوهى که از او دست بر ندارد ، و حرصى که او را وانگذارد ، و آرزویى که آن را به چنگ نیارد . [نهج البلاغه]
 
شنبه 89 شهریور 13 , ساعت 10:32 صبح

 

- فرزاد فرزین خواننده پاپ در گفت‌وگویی با سایت برنا گفته است: معمولا در سریال‌ها از خواننده‌های محدودی استفاده می‌شود.

بخش‌های مهمی از این گفت‌وگو بدین شرح است:

• خودم را نام نمی برم مگر آقایان محسن یگانه، چاوشی، عسگری و بنیامین طرفداران کمی دارند و مردم دوست ندارند که تیتراژ سریال ها را بخوانند این شائبه پیش می آید که برخورد سلیقه ای با خواننده ها انجام شود. ولی در این 5، 6 سال اخیر فکر می کنم اوضاع بهتر شده و موسیقی های خوب روند رو به رشدتری پیدا کرده است.

• ما در ایران شبکه موسیقی نداریم و چیزی به اسم کلیپ وجود ندارد، موسیقی که تنها با بیلبورد، عکس و غیره تبلیغ نمی شود. موسیقی باید شنیده شود، در تلویزیون ما راهش این است که در تیتراژ سریال های تلویزیونی پخش شود که الان هم این کار در شبکه های 1، 3 و 5 انجام می شود.

• فرض کنید در یک کلاس درس 10 شاگرد با معدل بالای 18 داریم ولی هر سال فقط از چهار نفر آنها تقدیر کنیم و سال بعد دوباره از همان چهار نفر تقدیر کنیم، این برای من حس بدی است.

• فکر می کنم از سخنان پیامبر(ص) است که باید ظاهر آراسته ای داشته باشیم که البته آن ظاهر آراسته باید در حد معقول باشد که در هر عصری ممکن است تغییر کند، به نظر من ظاهر آراسته این است که عرف جامعه آن را قبول کند و وقتی در خیابان هستی با انگشت نشانت ندهند. حتما به ظاهرم اهمیت می دهم.

• شاید صدای ما به گوش کسی نمی رسد.

• فرصت ها به صورت مساوی در بین همه خواننده ها تقسیم نمی شود مثلا وقتی صحبت از خواننده هایی مثل من می شود می گویند اینها در ماهواره بوده اند که البته آن مربوط به 5، 6 سال پیش است و من مدت ها است که در صدا و سیمای جمهوری اسلامی کار می کنم.

• فکر می کنم وقتی از این موقعیت (صدا و سیما) فقط برای اشخاصی خاص استفاده می شود طبیعتا آنها از موقیت تبلیغاتی بهتری برخوردار می شوند و آلبوم هایشان باتوجه به موقعیتی که در صدا و سیما داشته اند پرفروش تر می شود و بیشتر به برنامه ها، جشن های ارگان ها برای اجرا دعوت می شوند و مورد توجه مدیر شرکت ها قرار می گیرند و خواننده هایی که در این وضعیت نیستند از این امتیازها برخوردار نمی شوند.

• نگاه نکنید که فلان خواننده یک تیتراژ (پایانی سریال) را خواند این تیتراژ خواندن ها جهت مستقیم کاری و مالی دارد و تعدادی از خواننده ها سال ها هستند و تغییرات محدودی در آنها انجام می شود و خواننده های محبوب دیگری که تعدادشان نیز کم نیست نمی توانند از این موقعیت استفاده کنند


• هنوز ازدواج نکرده ام اما به فکر هستم انشاءالله به امید خدا. 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ