سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جبرئیل همراه هفتاد هزار فرشته پس از نمازظهر نزدم آمد و گفت : . . . ای محمّد ! هرکس با جماعت بودن را دوست داشته باشد، خداوند و همه فرشتگان دوستش خواهند داشت . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 89 شهریور 12 , ساعت 4:47 عصر
مصوبه کتابخانه‌ای سفر سوم هیات دولت به استان آذربایجان شرقی مبنی بر ساخت 11 کتابخانه استاندارد در مرحله تامین اعتبار قرار دارد.
مدیرکل کتابخانه‌های استان آذربایجان شرقی با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: در سومین سفر استانی هیات دولت به آذربایجان شرقی، ساخت 11 کتابخانه با زیربنای 2200 تا 3000 متر مربع در شهرهای پرجمعیت و نیز راه‌اندازی کتابخانه دیجیتال و هوشمند در تبریز به تصویب رسید. همچنین در این سفر که 27 تا 29 آبان 88 انجام شد، توسعه کتابخانه مرکزی تبریز تصویب شد.

حسن خدایی، تعداد کتابخانه‌های فعال در کلانشهر تبریز را 17 باب اعلام کرد و افزود: امسال با اعتبار سفر سوم هیات دولت، دو کتابخانه استاندارد در این شهر ساخته می‌شود. بر اساس نقشه توسعه عمرانی باید در پایان سند چشم‌انداز 20 ساله (سال 1404) 114 کتابخانه در تبریز داشته باشیم. همچنین از 11 کتابخانه استاندارد پیش‌بینی شده در سفر سوم، یک باب در شهر 25 هزار نفری سردرود ساخته خواهد شد. 
به گفته وی، امسال در مجموع 320 میلیون ریال اعتبار از بودجه تملک دارایی‌های استان آذربایجان شرقی به تعمیر و تجهیز کتابخانه‌های باسمنج، خسروشهر، سردرود و اسفهلان(خسروشهر) اختصاص یافته است.
به گفته وی، «خسروشهر» با 18 هزار نفر جمعیت دارای یک کتابخانه است و امسال مقدمات ساخت دومین کتابخانه شهری آن و نیز ساخت کتابخانه روستایی مستقل در آخولا، بارانلو، نوجه ده و لاهیجان از توابع خسروشهر اقدام می‌شود. همچنین امسال ساخت دومین کتابخانه در شهر 11 هزار نفری باسمنج آغاز می‌شود.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ