سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اساس عقل، پس از ایمان به خداوند ـ عزّوجلّ ـ، دوستی با مردم است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 89 شهریور 7 , ساعت 4:56 عصر
سالن ورزشی چند منظوره خسروشهر در زمینی به مساحت 900 متر مربع افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی تربیت‌بدنی آذربایجان شرقی، سالن ورزشی خسروشهر عملیات احداث آن از سال 1386 آغاز شده و مناسب برای رشته‌های هندبال، والیبال، بسکتبال و ورزش‌های رزمی است.
حبیب ستوده‌نژاد سرپرست اداره تربیت بدنی شهرستان تبریز در مراسم افتتاح سالن ورزشی خسروشهر افتتاح این سالن را گامی مهم در توسعه ورزش قهرمانی منطقه دانست و گفت: ورزش خسروشهر نیاز به این سالن برای ورزشی بانوان و آقایان در بخش‌های همگانی و خصوصا قهرمانی داشت.
وی درباره سرانه ورزشی شهرستان تبریز گفت: در حال حاضر شهرستان تبریز و مرکز استان آذربایجان‌شرقی از سال 384، 24 مکان ورزشی در شهرستان تبریز ساخته شده و افتتاح شده بود که از سال 1384 تا سال 1387 بیش از 31 مکان ورزشی سرپوشیده و روباز افتتاح شده است و از سال 1387 تا حال سرانه ورزشی شهرستان تبریز با جمعیتی بیش از یک و نیم میلیون نفر 21 صدم متر مربع است.

* 104 مکان ورزشی تحت پوشش تربیت‌بدنی تبریز
ستوده‌نژاد گفت: شهرستان تبریز و ورزش تبریز دارای 104 مکان ورزشی تحت پوشش تربیت بدنی است که 27 هزار متر مربع فضای ورزشی روباز دارد و 57 هزار و 171 متر مربع فضای ورزشی سرپوشیده که در حال حاضر بیش از 30 پروژه عمرانی ورزشی در حال ساخت را دارد.
سرپرست اداره تربیت بدنی شهرستان تبریز در ادامه بیان داشت: شهرستان تبریز بیشترین پروژه‌های عمرانی ورزشی در دست ساخت را دارد که برای اتمام این پروژه‌ها که بیشتر ملی هستند نیاز به حمایت بیشتر مسئولان استان دارد.
وی افزود: بیش از 268هزار متر مربع فضای ورزشی روباز و 19 هزار متر مربع فضای ورزشی سرپوشیده در حال ساخت است که پس از اتمام این 30 پروژه سرانه فضای ورزشی به 39 صدم متر مربع خواهد رسید.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ