سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به دوستی آن که دین ندارد، شادی نمی توان کرد . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 89 شهریور 4 , ساعت 6:49 عصر
 
 بنا بر اخبار غیر رسمی مسعود رجوی رئیس گروهک تروریستی منافقین در آمریکا کشته شده است.

در حالیکه سرکرده گروهک منافقین، از فروردین سال 1382 و زمان حمله آمریکا به عراق تاکنون، هیچ گونه حضوری در مجامع عمومی نداشته و حتی تصاویر جدیدی نیز از وی منتشر نشده است ، برخی منابع آگاه از حمله گروهی ناشناس به وی در آمریکا خبر داده و کشته شدن وی را اعلام می کنند.

رجوی که با نیرنگ و تزویر سالها هواداران خود را با رویای فتح جمهوری اسلامی در بدترین وضعیت در اردوگاههایی نظر اردوگاه اشرف در عراق نگهداشته بود ، پس از اعلام جدایی بسیاری از هوادارنش و همچنین بدلیل فروپاشی سازمانی و اخلاقی این گروهک تروریستی با نفرت یاران سابقش مواجه و در انظار و حتی نشست های تشکیلاتی نیز حاضر نشده است.

در همین راستا برخی منابع خبری احتمال شناسایی محل استقرار و حمله به وی توسط عناصری از درون تشکیلات فرماندهی گروهک تروریستی منافقین را مطرح کرده اند. برخی منابع خبری هم این خبر را به طور غیر رسمی تکذیب می کنند.

بنا براین گزارش ، پیگیری های خبرنگار مهر در این باره ادامه دارد ولی هنوز هیچ منبع رسمی سیاسی و یا خبری حاضر به تائید آن نشده است.

مسعود رجوی رئیس گروهک تروریستی منافقین ( موسوم به مجاهدین خلق) پس از یک سری اقدامات مسلحانه و امنیتی بر علیه انقلاب اسلامی و ترور تعداد زیادی از مسئولان و مردم بیگناه کشور در سال 1360 به همراه رئیس جمهور مخلوع ایران ابوالحسن بنی صدر ایران را ترک کرد و بعد ها در سایه حمایت های آمریکا ، غرب و صدام حسین بعثی رئیس جمهور مفلوک عراق به اقدامات جنایتکارانه خود علیه ملت ایران ادامه داد.

همنوایی با دشمن در عملیات مرصاد که منجر به شکست مفتضحانه فریب خوردگان فرقه رجوی پس از پذیرش قطعنامه 598 شد ، از جمله این اقدامات است. بعد از متلاشی شدن عمده ای از اعضای این گروهک تروریستی ، باقیمانده آنها در اردوگاهی به نام اشرف در عراق به حیات خود ادامه دادند


لیست کل یادداشت های این وبلاگ