سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ عزّوجلّ ـ، آزرمگین و پوشیده رادوست دارد . پس هرکس از شما غسل کرد، خود را بپوشاند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
چهارشنبه 89 مرداد 27 , ساعت 8:33 عصر
 
بخشدار خسرو شهر با تاکید بر وجود زیر ساخت های مناسب برای گسترش فعالیت های فرهنگی در این شهر خواستار احداث ساختمان جدید برای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خسرو شهرشد.
به گزارش ایرنا ، محمد موسوی امروز در جلسه شورای فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی گفت:راه اندازی کانون در این شهر فرصتی مناسب در اجرای فعالیتهای فرهنگی،هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانان خسروشهر است.
وی اظهار امیدواری کرد: با توجه به وجود هفت هزار دانش آموز در خسرو شهر و روستاهای اطراف آن کانون بتواند با احداث ساختمان جدید در این شهر مخاطبان برنامه های خود را پوشش دهد.
سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز در این جلسه ، گزارشی از راه اندازی کانون در خسرو شهر ارائه و از مساعدت های اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان در این زمینه قدردانی کرد.
نورعلی رزاقی ، فعالیتهای کانون در طول سال را مبتنی بر غنی سازی اوقات فراغت کودکان ونوجوانان دانست و گفت:هم اکنون با اتمام تجهیز وآغاز ثبت نام در کانون خسرو شهر امکان ارائه خدمات فرهنگی هنری برای کودکان ونوجوانان این شهر فراهم شده است.
جلسه شورای فرهنگی کانون استان به منظور بررسی راهکارهای توسعه فعالیتهای کانون خسرو شهر دراین مرکز برگزارشد.


لیست کل یادداشت های این وبلاگ