سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسى را که چهار چیز دادند از چهار چیز محروم نباشد : آن را که دعا دادند از پذیرفته‏شدن محروم نماند ، و آن را که توبه روزى کردند ، از قبول گردیدن ، و آن را که آمرزش خواستن نصیب شد ، از بخشوده گردیدن ، و آن را که سپاس عطا شد از فزوده گشتن . و گواه این جمله کتاب خداست که در باره دعاست « مرا بخوانید تا بپذیرم . » و در آمرزش خواستن گفته است : « آن که کارى زشت کند یا بر خود ستم کند سپس از خدا آمرزش خواهد ، خدا را بخشنده و مهربان مى‏یابد . » و در باره سپاس گفته است : « اگر سپاس گفتید براى شما مى‏افزاییم . » و در توبت گفته است : « بازگشت به خدا براى کسانى است که از نادانى کار زشت مى‏کنند ، سپس زود باز مى‏گردند ، خدا بر اینان مى‏بخشاید و خدا دانا و حکیم است . » [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 89 مرداد 21 , ساعت 6:9 عصر
 استاندار آذربایجان شرقی گفت: همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری آذربایجان شرقی اول آذر امسال در آلمان برگزار می‌شود.

احمدعلیرضا بیگی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد جذب سرمایه‌گذاری آذربایجان شرقی با تاکید بر حمایت از جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در آذربایجان شرقی این مسئله را در توسعه استان حیاتی و مهم قلمداد کرد.

*پارک صنعت آذربایجان از اهمیتی استراتژیک برخوردار است
استاندار آذربایجان شرقی در این نشست با اشاره به انجام ارزیابی ملی در زمینه جذب سرمایه‌گذاری و جایگاه مطلوب آذربایجان شرقی در این زمینه گفت: این موفقیت مرهون تلاش دست جمعی مسئولان اجرایی استان در بخش‌های مختلف و قابل تقدیر است.
وی با بیان اینکه باید زمینه رونق بیشتر استان فراهم شود، اظهار داشت: باید شرایط را برای تحقق سرمایه‌گذاری خارجی مهیا کنیم تا شاهد رونق بیشتر استان از برای تامین اشتغال و آینده خوب برای استان باشیم.
استاندار آذربایجان شرقی گفت: پارک صنعت آذربایجان از اهمیتی استراتژیک برخوردار است و باید مسئولان بخش‌های مختلف و خدمات‌رسان در این زمینه توجه و اهتمام خاصی داشته باشند.

*جذب سرمایه‌گذاری در فضای آرام و توام با نشاط میسر است
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تاکیدات ریاست جمهوری در مورد ظرفیت‌های آذربایجان شرقی در کار و تولید تاکید کرد: ریاست جمهوری در افتتاح کارخانه ذوب آهن بناب بر توان آذربایجان شرقی در تولید و قدرت رفع موانع تاکید کرد و می‌توان شرایط بهتری را در استان مهیا کرد.
بیگی با بیان اینکه جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی نیازمند فراهم کردن زمینه‌های مناسب است، خاطرنشان کرد: جذب سرمایه‌گذاری در فضای آرام و توام با نشاط میسر است و بر همین اساس مسئولان استان در این رابطه تلاش دارند تا نشاط را در جامعه تقویت کنند.
وی با اشاره به سرعت رشد اقتصادی در استان گفت: کمبود زمین در شهرک‌های صنعتی نشانگر حرکت کند صنعت و تولید در استان است و سازمان‌های که در جذب سرمایه‌گذاری رتبه برتر را به دست آورده‌اند، شایسته تقدیر هستند.

*همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری‌ آذربایجان شرقی در آلمان برگزار می‌شود
استاندار آذربایجان شرقی گفت: همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری آذربایجان شرقی اول آذرماه سال‌جاری در آلمان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برنامه‌های صورت گرفته در جذب سرمایه‌گذاری خارجی اظهار داشت: بر اساس توافقی که سفیر جمهوری اسلامی ایران در آلمان انجام داده است، این همایش در زمان مقرر یعنی در اول آذرماه برگزار می‌شود.
استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: همایش سرمایه‌گذاری آذربایجان شرقی که دو مرحله از آن برگزار شده است، نقش مهمی در جذب سرمایه‌گذاری خارجی داشته است و همایش سوم در تیر ماه سال 90 برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری همایش ایرانیان مقیم خارج در تهران و تبریز اظهار داشت‌: زمینه‌های خوب سرمایه‌گذاری در این فرآیند قابل دسترسی است و تلاش داریم با توجه به مشکلات پیش آمده در دعوت دوباره از تهران این ارتباط به صورت مستقیم صورت گیرد.

*نمایشگاه بین‌المللی با موفقیت در تبریز برگزار شد
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری موفق نمایشگاه بین‌المللی در تبریز تصریح کرد‌: این نمایشگاه با موفقیت برگزار شد و در زمینه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری عملکرد موفقی را شاهد بودیم.
وی خاطرنشان کرد: حضور سفرای ایران در کشورهای خارجی در این نمایشگاه و حضور هیئت چینی از موضوعات و دستاوردهای خوب در این راستا بود.
بیگی گفت: حضور هیئت چینی در تبریز که به دنبال دیدار هیئت آذربایجان شرقی از چین صورت گرفت موجب امضای قراردادهای خوب و مفید در تبریز شد.
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به نشاط اجتماعی در آذربایجان شرقی تاکید کرد: این نشاط اجتماعی در جریان همایش پیاده‌روی عمومی در تبریز قابل لمس بود و چنانچه محرومیت‌ها در زمینه تیم‌های فوتبال تبریز نیز وجود نداشت این نشاط در استادیوم‌ها برجسته‌تر نشان داده می‌شد. 
در پایان این جلسه رئیس سازمان اقتصاد و دارایی و مدیر سرمایه‌گذاری شهرداری تبریز لوح تقدیر به واسطه تلاش در جذب سرمایه‌گذاری از استاندار آذربایجان شرقی دریافت کردند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ