سفارش تبلیغ
صبا ویژن
استمرار غفلت، بینایی را کور می کند . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 89 مرداد 21 , ساعت 5:58 عصر
 استاندار آذربایجان شرقی گفت: رئیس جمهور هفته چهارم آبان ماه برای افتتاح چند پروژه بزرگ به استان سفر می‌کند.

احمدعلیرضا بیگی صبح امروز در جلسه شورای مسکن آذربایجان شرقی با اشاره به وضعیت مسکن مهر آذربایجان شرقی روند اجرای این طرح دراستان را مثبت دانست.

* موفقیت در اجرای مسکن مهر حاصل تلاش جمعی مسئولان است
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به گزارش‌های رسیده در مورد اجرای پروژه‌های مسکن مهر در استان تاکید کرد: گزارشات در مورد این پروژه‌ها روند خوب و امیدوار کننده‌ای را نشان می‌دهد که حاصل همکاری و انسجام مسئولان استانی است.
بیگی افزود: مسکن مهر سال‌های گذشته با مشکلات بزرگی در استان همراه بود که موجب شرمندگی مسئولان استان در برابر مردم می‌شد اما در حال حاضر روند بسیار خوبی در این میان وجود دارد.
استاندار آذربایجان شرقی گفت: این موفقیت در اجرای طرح زمینه را برای بهره‌برداری از مسکن مهر در آینده نه چندان دور با ارقام و تعداد قابل توجه فراهم می‌کند.

* رئیس جمهور هفته چهارم آبان به آذربایجان شرقی سفر می‌کند
استاندار آذربایجان شرقی گفت: رئیس جمهور هفته چهارم آبان ماه برای افتتاح چند پروژه بزرگ به آذربایجان‌شرقی سفر می‌کند.
وی تاکید کرد: ‌شرکت در ثبت جهانی بازار تاریخی تبریز و افتتاح پروژه آزاد راه نبی اکرم از جمله دلایل حضور رئیس جمهور در تبریز در هفته پایانی آبان سال‌جاری خواهد بود.
بیگی اظهار داشت: بر اساس این اتفاق مهم باید پروژه‌های مسکن مهر که برای بهمن امسال پیش‌بینی شده است با سرعت در اجرای پروژه‌ها در آبان امسال آماده بهره‌برداری باشد.
استاندار آذربایجان شرقی افزود: باید بتوانیم مقدماتی فراهم کنیم تا در جریان سفر رئیس جمهور به تبریز افتتاح حجم عظیمی از واحدهای مسکن مهر به دست ایشان در تبریز محقق شود.

* 5 ‌هزار واحد مسکن مهر در آبان امسال به بهره‌برداری می‌رسد
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تاکید کرد: با توجه به روند اجرای فعالیت‌ها به نظر می‌رسد بتوانیم در آبان ماه و هفته پایانی این ماه 5 هزار واحد مسکن مهر در استان آماده بهره‌برداری داشته باشیم.
بیگی افزود: دستگاه‌های خدمات‌رسان در استان باید تلاش کنند تا همزمان با پایان مراحل اجرایی این پروژه‌ها در زمینه فراهم کردن زیرساخت‌ها نیز تلاش کنند.
وی با اشاره به تحقق رویای مسکن برای افراد کم درآمد در سایه مسکن مهر اظهار داشت: شور و شوق مردم و خصوصا افراد کم در آمد و جوانان تازه ازدواج کرده که مسکن برای آنان یک رویا محسوب می‌شد موجب نشاط و امیدواری مسئولان است.
بیگی خاطرنشان کرد: در سایه اجرای موفق مسکن مهر این رویا برای بسیاری از مردم محقق می‌شود هر چه که هنوز بسیاری با انتقاد و حاشیه آفرینی این مسئله را دنبال می‌کنند.

* سهم 2.5 درصدی آذربایجان شرقی در کشور قابل قبول نیست
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اختصاص 110 میلیارد ریال برای بخش زیرساخت‌های مسکن مهر در استان اظهار داشت: این رقم با توجه به بودجه 4 هزار میلیارد ریالی کل کشور رقم عادلانه‌ای نیست.
وی تصریح کرد: سهم 2.5 درصدی آذربایجان شرقی از این میزان اعتبارات در کشور قابل قبول نیست و مسئولان آذربایجان شرقی تمام تلاش خود را برای ارتقای این سهم به کار خواهند گرفت.
بیگی تاکید کرد‌: از طریق اقدامات متعارف و از طریق نمایندگان مردم و چانه‌زنی‌های سیاسی در احقاق حق مردم در موضوع حمایت از زیرساخت‌ها تلاش خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه دولت تلاش ندارد تا هزینه اضافی در مورد مسکن مهر بر مردم تحمیل شود، گفت: ‌موضوع حق بیمه کارگران ساختمانی که از طرف اداره تامین اجتماعی دریافت می‌شود به روال سابق باز می‌گردد و مبلغ 400 تومان سابق به جای مبلغ 7 هزار تومان برای هر متر به صورت علی‌الحساب دریافت می‌شود تا تصمیم کلان در این زمینه صورت گیرد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ