سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، بنیاد هر خیر و نادانی، ریشه هر شرّی است . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 89 مرداد 20 , ساعت 4:56 عصر
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: عده‌ای قصد دارند با گرایشات خاص سیاسی از طریق ورزش به مطامع شخصی خود برسند و در این راه هواداران واقعی باشگاه را قربانی اهداف خود می‌کنند.

به گزارش  روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی، محمد‌حسین جعفری با دعوت از هواداران به هوشیاری هر‌چه تمام‌تر در برابر شیطنت‌های برخی عناصر، از هواداران درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه اقدام غیر ورزشی، خود از ادامه آن جلوگیری کنند تا از حواشی ایجاد شده باشگاه آسیب نبیند.
وی توجه ویژه به تیم‌های پایه و ورزش کارگری را از برنامه‌های اصلی باشگاه ذکر کرد و ادامه داد: تیم‌های پایه سرمایه بزرگی برای باشگاه و آذربایجان محسوب می‌شوند و ایجاد سلامتی و نشاط کارگران وظیفه باشگاه است ولی در این خصوص باید کارخانه نیز پشتیبانی لازم را انجام دهد.
جعفری از ادامه مذاکرات برای لغو محرومیت تیم تراکتورسازی از حمایت تماشاگران در مقابل پاس خبر داد و تصریح کرد: استاندار محترم نیز همپا و همگام با باشگاه تلاش‌های بسیار خوبی را انجام داده‌اند و امیدواریم این کوشش و تلاش‌ها موجب لغو محرومیت شود.
وی اضافه کرد: در صورت عدم لغو محرومیت متاسفانه باز هواداران خوب تراکتورسازی باید از تلویزیون و در منزل مسابقه را دنبال کنند.

*با قدرت هر چه تمام‌تر به مصاف پاس می‌رویم
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی همچون گذشته با روح قهرمانی به مصاف حریفان می‌رود و پاس همدان از این قاعده مستثنی نیست.
جعفری افزود: اگرچه هنوز مشخص نیست که مسابقه برابر پاس در حضور تماشاگران است یا خیر اما بازیکنان با اراده مصمم برای کسب سه امتیاز در نخستین جمعه ماه مبارک رمضان زیر نور حضور پیدا می‌کنند.
وی ادامه داد: به همین منظور با هماهنگی اداره کل تربیت‌بدنی استان برای آمادگی هر‌چه بهتر یک جلسه تمرین زیر نور در برنامه‌ کاری تیم قرار داده شده است تا بازیکنان به این نوع بازی در زیر نور عادت کنند.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای کانون هواداران اظهار داشت: باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی در نظر دارد ساختمان کانون هواداران را به مناسبت ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) در نزدیکی آن ایام افتتاح کند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ