سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خود پسندی خرد را تباه می کند . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 89 مرداد 19 , ساعت 5:21 عصر
یک گروه از سرمایه گذاران کشور آلمان با حضور در تبریز ، اقدام به ایجاد دو واحد بزرگ تولیدی و صنعتی می کنند.  
 
 
 
به گزارش خبرنگار ایرنا، این سرمایه گذاران با تاکید بر امنیت و آرامش ایجاد شده در آذربایجان شرقی تاکید کردند، هم اکنون فضا و جریان سرمایه گذاری در ایران و به خصوص تبریز آماده است.
مسئول این گروه سرمایه گذار با اشاره به استقبال بسیار خوب و متین مسئولان امر در آذربایجان شرقی ، اظهارداشت: بدون تردید ایجاد امکانات لازم و حل مسایل اداری در سریع ترین زمان ممکن یکی از دلایل اصلی و مهم انگیزه های ما برای سرمایه گذاری در تبریز است.
مهرداد رشتچیان به خبرنگار ایرنا، گفت: بر این اساس یک واحد تولید آب میوه طبیعی که در نوع خود در سطح خاورمیانه نمونه ای ندارد، توسط این گروه در تبریز ایجاد خواهد شد.
وی اظهارداشت: تمامی محصولات این کارخانه به طور کامل طبیعی بوده و با محصولات فعلی که در ایران تولید می شود، کاملا" متفاوت خواهد بود.
رشتچیان با بیان اینکه ظرفیت تولید این کارخانه سالانه 20 میلیون لیتر خواهد بود، افزود: برای ایجاد این واحد تولیدی بالغ بر 250 میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت خواهد گرفت.
وی ادامه داد: یک واحد تولیدی نیز در زمینه صنایع تبدیلی قرار است توسط سرمایه گذاران آلمانی در تبریز ایجاد شود که برای ساخت و تجهیز این واحد بیش از 300 میلیارد ریال سرمایه گذاری خواهد شد.
رشتیچان گفت: در این واحد تولیدی سبزیجات و میوه جات تولید شده به شکلی علمی و بهداشتی بسته بندی شده و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت که مزیت بارز این واحد تولیدی ماندگاری زیاد محصولات می باشد.
وی با بیان اینکه مقدمات اجرایی پروژه های یاد شده در آذربایجان شرقی و با همکاری و تعامل بسیار نزدیک مسئولات طی شده است، اظهار داشت: هر دوی این پروژه ها می تواند از هفته آینده وارد عملیات اجرایی شوند.
رشتچیان ، شرایط جمهوری اسلامی ایران را برای سرمایه گذاری های خارجی بسیار مساعد عنوان کرد و افزود: البته در این میان فضای آذربایجان شرقی و تبریز بسیار مساعد تر بوده و هر سرمایه گذاری به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن می تواند به فعالیت های تجاری و اقتصادی خود در این منطقه بپردازد.
وی تشریح کرد: شاید برخی از کارهای ما که در تهران و برخی شهرها ماه به طور می انجامید ، در تبریز ظرف چند روز قابل حل و فصل بوده است.


لیست کل یادداشت های این وبلاگ