سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] اگر دو پایم را در این لغزشگاه استوار ماند چیزهایى را دگرگون کنم . [نهج البلاغه]
 
شنبه 89 مرداد 16 , ساعت 9:27 صبح

 روزنامه کیهان نوشت:

در پی افشاگری کیهان و اعتراض به دعوت از هوشنگ امیراحمدی برای شرکت در همایش ایرانیان مقیم خارج از کشور، یک خبر موثق حاکی از آن است که وی دیروز ایران را به مقصد آمریکا ترک کرده است.

گفتنی است شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور در واکنش به انتشار دعوتنامه این شورا از هوشنگ امیراحمدی برای شرکت در دومین همایش ایرانیان خارج کشور، جوابیه ای به کیهان ارسال داشته و در آن سند منتشر شده در کیهان روز پنجشنبه را «جعلی»! نامیده است! این در حالی است که شورای یاد شده ابتدا دعوت از میهمانان همایش را از طریق «ایمیل» به اطلاع آنها می رسانده و در آن تاکید می کرده است که برای تهیه بلیط هواپیما، اعلام روز حرکت و رزرو هتل محل اقامت با دفتر نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در کشور محل سکونت و یا شماره تلفن های قید شده در «ایمیل» تماس بگیرند. کیهان متن کامل «ایمیل» ارسال شده برای هوشنگ امیراحمدی را به چاپ رسانده و نشان داده بود ادعای آقایان که دعوت از وی را تکذیب کرده بودند، صحت ندارد.

جالب آن که «شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور» در جوابیه خود کپی یکی از کارت های صادر شده برای ورود میهمانان به همایش را نیز ضمیمه جوابیه کرده است و حال آن که این کارت ها در ایران صادر می شود و بعد از ورود میهمانان در اختیار آنها قرار می گیرد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ