سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مرکّب دانشمندان با خون شهیدان سنجیده شد، پس بر آن برتری یافت . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 89 مرداد 14 , ساعت 8:27 عصر
 مسعود ده‌نمکی در آخرین واکنش خود علیه منتقدان «اخراجی‌ها» عنوان کرد: بازیگری که با ده تا واسطه می خواست در فیلم نقش داشته باشد ولی مناسب این نقش نبود، به میدان آورده شده تا حرف دیگران را بزند.

«مسعود ده‌نمکی» در آخرین یادداشت خود در «روزنوشت‌های ساخت اخراجی‌ها3» نوشته است: «بیش از یک سال از اکران «اخراجی‌ها2» می‌گذرد اما حاشیه‌سازی‌ها همچنان ادامه دارد. بازیگری که با ده تا واسطه می خواست در فیلم نقش داشته باشد ولی مناسب این نقش نبود، به میدان آورده می‌شود تا حرف دیگران را بزند. تشکیلاتی که جلسه می‌گذارد تا در ساخت «اخراجی‌ها3» شراکت مالی داشته باشد، بعد از ناامیدی بیانیه می‌دهد و موج آفرینی می‌کند و برخی دوستان خوب را قربتا الی‌الله به میدان می‌آورد...

همه کسانی که روی مالکیت معنوی نام «اخراجی‌ها» برای صدور پروانه ساخت کارشکنی می‌کردند، در برابر فریب دادن مردم و سؤاستفاده از لوگوی فیلم و اسم فیلم سکوت حمایت‌آمیز در پیش می‌گیرند.»

در ادامه این یادداشت می‌خوانیم: «دستگاه دولتی که یک خبرگزاری را فقط برای کوبیدن فیلم بسیج کرده بود و میلیون‌ها تومان پول بیت‌المال را برای تولید و پخش فیلم علیه «اخراجی‌ها» هزینه کرد، خودش باهمان تم و سوژه «اخراجی‌ها» فیلم ساخت. از زمان اکران «اخراجی‌ها» تاکنون، پنج فیلم با اسامی مشابه «اخراجی‌ها» و یا مضمون مشابه ساخته شده که یا اکران شده‌اند و یا در نوبت اکران هستند. اگر فردا شنیدید فیلمی مجوز ساخت گرفته که بخشی از فیلمنامه «اخراجی‌ها3» را کپی‌برداری کرده تعجب نکنید... با سی‌دی‌هایی که به نام اخراجی‌های یک و نیم، بیرون دادند و کسی خم به ابرو نیاورد، آب پاکی را روی دست خودم ریخته‌ام و تا دقیقه نود فیلمنامه را بازنویسی خواهم کرد...»

ده‌نمکی همچنین در این یادداشت خبر داده: «دیروز نور‌الدین گودرزی که در «اخراجی‌ها1»، دستیار اول بود به گروه کارگردانی پیوست. از عوامل پشت دوربین اولین کسی است که کارش را شروع کرد.»


لیست کل یادداشت های این وبلاگ