سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه در دین خدا تفقّه کند، خداوند همّ وغمش را کفایت می کند و از جایی که به فکرش نمی رسد روزیش دهد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
چهارشنبه 89 مرداد 13 , ساعت 1:1 عصر
خودروهای جدید ستاره های لیگ برتر انگلیس

 

 در حالیکه هنوز چند هفته ای به شروع بازیهای لیگ برترانگلستان باقی مانده ، بازیکنان شاخص حاضر در مشهورترین تیمهای فوتبال اروپا و جهان دست به خرید خودروهای جدید زده اند.

فرناندو تورس که اخیرا حضورش در لیورپول را برای فصل اینده تایید کرد خودرو استون مارتین دی اس بی مشکی رنگی خریداری کرده است . این خودرو با فیلم کازینو رویال جیمز باند مشهور شد و این مهاجم 26 ساله برای خرید این خودروبیش از 160 هزار پوند پرداخت کرده است .

اما رقیب تورس در جدول گلزنی این فصل لیگ برتر که از 18 اگوست آغاز خواهد شد وین رونی است که روز گذشته با خودرو جدیدش در خیابانهای منچستر دیده شد. رونی که به خاطر انتشار عکسی از او در حال سیگار کشیدن در یکی از کافه های شهر به شدت از سوی فرگوسن مورد انتقاد قرار گرفته است ائودی ار اس 6 خریدای کررد است . این خودرو ده سوپاپه که حداکثر سرعتش به 270 کیلومتر می رسد برای این بازیکن متمول انگلیسی بیش از 78 هزار پوند آب خورد . اندرسون بازیکن پرتغالی تیم من یونایتد که در روزهای اخیر به خاطر سانحه رانندگی اش در پرتغال و مصدومیت جزیی اش در کانون توجه رسانه ها قرار داشت هم با خوردو جدیدی به زمین تمرین من یونایتد آمد . او که علاقه خاصی به خوردو آئودی دارد پس از نابود شدن خودرو آئودی آر 8 به ارزش 125 هزار پوند در آن سانحه این بار مدل کیو 7 این خودرو را به ارزش 40 هزار پوند خریداری کرده است .اما هیچکدام از این خودورها در حاشیه اولین تمرین من یونایتد در انگلستان پیش از اغاز فصل توجه خبرنگاران را جلب نکرد بلکه این نانی بود که با ورودش به محوطه جمعی از عکاسان را به دنبال خود کشاند.

خودرو لامبورگینی " گایاردو" نانی به ارزش 180 هزار پوند با سرعت 300 کیلومتر در ساعت یکی از 250 عدد خودرویی است که ازا ین مدل در جهان ساخته شده و نانی به دلیل علاقه فراوان به این مدل آن را به شکل اختصاصی از این شرکت خریداری کرده است.

دیلی میل/3 اگوست



لیست کل یادداشت های این وبلاگ