سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستِ انسان، نشانه عقل اوست . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 89 مرداد 11 , ساعت 11:9 صبح
مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی گفت: هواداران بزگترین و اصلیترین سرمایه باشگاه تراکتورسازی هستند و تراکتور با اتکا به هواداران خود سهمیه آسیا را کسب خواهد کرد.

 محمدحسین جعفری افزود: هواداران تراکتور نه در ایران بلکه در دنیا کم نظیرند و داشتن چنین هوادارانی برای هر تیمی امتیاز بسیار بزرگی محسوب می شود.

وی در خصوص برخی تماشاگران پیروزی و تراکتور در تهران تصریح کرد: گذشته ها را باید فراموش کرد و برای درست کردن آینده ای افتخار آمیز تلاش نمود ما به همراه هواداران خوب خود آینده خوشی را برای تراکتور رقم خواهیم زد.

جعفری اظهار داشت: امیدواریم با توجه به شور و حال وصف ناپذیر طرفداران تراکتور و تماسهای بسیار زیادی که با باشگاه از طرف همین هواداران پرشور انجام می شود مسئولین محترم سازمان لیگ و کمیته انضباطی نیز به شور و شوق و علاقه وصف ناپذیر این هواداران فهیم  ارج نهاده و محرومیت تراکتور را لغو نمایند.

مدیر عامل باشگاه تراکتور اضافه کرد: به همین منظور در اولین فرصت جلسه ای را با مسئولین ذیربط انجام خواهیم داد تا این مشکل نیز مرتفع گردد.

وی تاکید کرد: مطمئنا تیمی می تواند در لیگ موفق باشد که حاشیه کمتری داشته باشد و هواداران با علم به این مسئله خواهند توانست همچون گذشته جوی سالم و بدور از تنش در ورزشگاه ایجاد کرده و بعنوان اهرمی قوی تیم خود را بسوی پیروزی رهنمون سازند.

جعفری ادامه داد: ما در دیاری زندگی می کنیم که مهد تمدن بوده و علامه ها و باکریهای بسیاری را در خود پرورانده است پس مسئولیت بسیار خطیری بر عهده داریم و می بایست فرهنگ بالای اسلامی و آذربایجانی خود را نشان داده و همیشه الگویی برای دیگر نقاط ایران باشیم.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ