سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نادان را نبینى جز که کارى را از اندازه فراتر کشاند ، و یا بدانجا که باید نرساند . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 89 مرداد 11 , ساعت 11:2 صبح

 

کیهان در سرمقاله خود نوشت:

از چندماه قبل که زمزمه برپایی این همایش آغاز شد به آسانی قابل پیش بینی بود که تحت پوشش و نام جذاب «همایش بزرگ ایرانیان خارج از کشور» چه آشی قرار است پخته شود و چه کسانی این دیگ را دور از چشم رئیس جمهور محترم و تنها با سوءاستفاده از نام و جایگاه -و متاسفانه اعتماد غیرقابل توجیه- ایشان، روی اجاق گذاشته اند! ... این دفعه اما، زبان به کام گرفتیم و قلم به نیام کشیدیم تا مانند همیشه، اولین صدا را به اعتراض بلند نکرده باشیم و منتظر ماندیم که فلان مسئول حقوقی، فلان حافظ منافع ملی، فلان مرکز اطلاعاتی و امنیتی، فلان مسئول سیاست خارجی و... صدایی به اعتراض بلند کند و به عنوان ابتدایی ترین وظیفه قانونی خود از برخی پلشتی های آشکار در برپایی این همایش جلوگیری کند ...

دعوت از ایرانیان مقیم خارج کشور و برپایی همایشی برای آشنایی آنان با پیشرفت ها و تحولات حیرت انگیز جمهوری اسلامی ایران نه فقط اقدامی شایسته بلکه ضرورتی انکارناپذیر است. برپایی همایش با حضور ایرانیان مقیم خارج کشور مورد سوال نیست، بلکه پرسش آن است که آیا این همایش، همان است که باید باشد و یا در پوشش آن -خواسته یا ناخواسته- پای مسائل دیگری در میان است؟!

 در این جملات دقت کنید «... مسئولین حکومت عقب افتاده و خونخوار جمهوری اسلامی ایران علیه هر آنچه ایرانی و انسانی است قیام کرده و قصد دارند نام میهن را به قهقرا ببرند و در این راه از هیچ خرابکاری و قتل و جنایتی ابا نخواهند داشت»! و یا به این اظهارنظر توجه کنید «... اسلامی بودن برای ما محدودیت ایجاد کرده است و میدان عمل ما را برای این که جایگاهی در جهان حاضر پیدا کنیم مشکل کرده است. مثلا سیاست ضداسرائیلی ما...»! در این جمله نیز دقت فرمائید «اگر بخواهیم حرکت اصلاحی خود را از قانون اساسی شروع کنیم و جلو برویم باید بتوانیم در آینده نزدیک ولی فقیه را تحمل کنیم و در عین حال در جهت تغییر قانون مربوط به آن بکوشیم»!
خب! درباره این اظهارنظرها و صاحب این دیدگاه چه تصوری دارید؟ راه دوری نروید و به ذهنتان فشار نیاورید. ایشان یکی از اصلی ترین دعوت شدگان به همایش ایرانیان مقیم خارج از کشور است و هم اکنون در اتاق شماره... هتل استقلال تهران در حال رایزنی و تبادل نظر با برخی از دست اندرکاران اصلی همایش است. او یک ضدانقلاب تابلودار است و همکار شناخته شده سازمان «سیا». این آقا، سرشاخه ایرانیان دعوت شده از آمریکا برای شرکت در همایش است. او هوشنگ امیراحمدی است، معروف به دلال رابطه با آمریکا و عنصر ضدانقلابی که تغییر اسلامیت نظام را با جدیت دنبال می کند!

اگرچه نام و هویت بسیاری از دعوت شدگان به این همایش اعلام نشده است ولی کیهان از طریق افراد مومن و متعهدی که در جمع برگزارکنندگان همایش حضور دارند به نام و مشخصات برخی از آنها که هویتی کم و بیش مشابه هوشنگ امیراحمدی دارند، پی برده است.
اکنون سوال این است که افرادی از این قماش با چه انگیزه ای به همایش دعوت شده اند؟ آنها نظام جمهوری اسلامی ایران را «عقب افتاده»! و «خونخوار»! می دانند، اسلامی بودن نظام را «مشکل آفرین»! می نامند، حذف ولایت فقیه از قانون اساسی را دنبال می کنند و...

امیدواریم برادر ارجمندمان جناب آقای دکتراحمدی نژاد رئیس جمهور مردمی و متعهد کشورمان از سوءاستفاده کسانی که با بینش و منش ایشان هیچ نسبتی ندارند، و برای بهره گیری از همایش یاد شده کیسه دوخته اند، جلوگیری کنند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ