سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کار نیک را به جاى آرید و چیزى از آن را خرد مشمارید که خرد آن بزرگمقدار است و اندک آن بسیار ، و کسى از شما نگوید دیگرى در انجام کار نیک از من سزاوارتر است که به خدا سوگند ، بود که چنین شود ، چه نیک و بد را مردمانى است ، هر کدام را وانهادید اهل آن ، کار را به انجام خواهد رسانید . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 89 مرداد 11 , ساعت 11:1 صبح
 استاندار آذربایجان شرقی رای صادره کمیته انضباطی فوتبال را قضاوتی یک جانبه و ناعادلانه خواند.

 احمد علیرضا بیگی امروز در پیامی به رئیس سازمان تربیت‌بدنی که نسخه‌ای از آن در اختیار دفتر فارس در تبریز قرار گرفته آمده است: در مسابقه اخیر بین تیم‌های فوتبال پیروزی تهران و تراکتورسازی تبریز اتفاقات و مسائل حاشیه‌ای نابهنجاری روی داد که موجب تاسف و تاثر عمیق همه هموطنان به خصوص رنجش خاطر مردم شریف آذربایجان از شعارهای زشت و هتاکی برخی تماشاگر نماهای منتسب به هواداران دو تیم شد.
در ادامه این پیام آمده است: این اتفاقات نشان‌دهنده برنامه‌ریزی ناصحیح، رفتار و عملکرد تعجب‌آور و بعضا قابل تامل عوامل مختلف برپایی و پخش مسابقه و عدم مدیریت اصولی مسئولان مسابقه است.
استاندار آذربایجان شرقی افزوده است: فحاشی‌ها و رفتارهای غیرورزشی و خلاف اخلاق عمومی هواداران تیم پیروزی بر علیه بازیکنان، هواداران و آذری‌زبانان به عنوان عامل و محرک اصلی رخدادهای فوق بوده و عملکرد ناصواب مسببان و اهمال‌های متولیان امر غیرقابل اغماض است.
در پایان این پیام تاکید شده است: همچنین با عنایت به محرومیت یک جلسه‌ای تیم شهرداری تبریز که به طور اتفاق مصادف با مسابقه دربی تبریز(شهرداری ـ تراکتورسازی) است با احتساب دو جلسه محرومیت ذکر شده عملاً به سه جلسه محرومیت افزایش می‌یابد و مردم ورزش‌دوست و هوادارن خونگرم تراکتورسازی کاملاً از این رای ناعادلانه ناراضی هستند لذا خواهشمند است دستور فرمایید ضمن تجدیدنظر در حکم صادره در خصوص کاهش مجازات و محرومیت تیم پرهوادار تراکتورسازی اقدام عاجل معمول و نتیجه را اعلام کنید.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ