سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را فراگیرید که فرا گرفتنش، حسنه است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 89 مرداد 7 , ساعت 6:35 عصر
 
سلامت نیوز: عوارض تزریق بوتاکس بسیار نادر است و با دو بینی و اختلالات عصبی همراه است ولی ماندگاری طولانی ندارد البته تزریق این دارو نزدیک چشم باعث افتادگی پلک به مدت چند هفته می‌شود.

بسیاری از آمپولهای بوتاکس توسط کشور چین و غیر استاندارد و با مارک کانادا تولید و در بازار عرضه می‌شوند که تزریق آن عوارض گوناگونی نظیر حساسیت شدید به همراه خواهد داشت.

دکتر سعید کشاورز در گفتگو با سلامت نیوزاظهار داشت: "بوتاکس معمولاً برای فلج کردن عضلات و درمان چین و چروک خط ابرو، پیشانی و کنار چشم بکار می‌رود و بعد از 3تا 6 ماه با از بین رفتن اثرش به تزریق مجدد نیاز دارد. "

وی افزود: "عوارض تزریق بوتاکس بسیار نادر است و با دو بینی و اختلالات عصبی همراه است ولی ماندگاری طولانی ندارد البته تزریق این دارو نزدیک چشم باعث افتادگی پلک به مدت چند هفته می‌شود. "

این متخصص پوست ومو و زیبایی با بیان اینکه،بوتاکس برای درمان خطوط خنده از بینی تا لب کاربردی ندارد تصریح کرد: "یکی دیگر از موارد درمانی بوتاکس رفع تعریق زیاد کف دست، بغل پا و زیر بغل است که عارضه خاصی ندارد ولی با درد شدید و احساس ضعف عضلانی به مدت کوتاه همراه می‌باشد. "

کشاورز گفت: " انتهای اعصاب ماده‌ای ترشح می‌کند که غدد مترشحه عرق را وادار به فعالیت می‌کنند که در بعضی افراد به دلیل عرق کردن زیاد کف دستشان مدام خیس است. "

وی ادامه دا: "تزریق بوتاکس با تأثیر بر روی اعصاب مربوطه از تعریق جلوگیری می کند و مشکل فرد برطرف می‌شود ولی بعد از 3 الی 6 ماه اثر آن از بین و سم تجزیه و باید تزریق باید مجدد صورت گیرد. "

این متخصص پوست ومو و زیبایی در خصوص آمپول‌های بوتاکس غیر استاندارد اظهار داشت: "بسیاری از آمپولهای بوتاکس توسط کشور چین و غیر استاندارد و با مارک کانادا تولید و در بازار عرضه می‌شوند که تزریق آن عوارض گوناگونی نظیر حساسیت شدید به همراه خواهد داشت. "


لیست کل یادداشت های این وبلاگ