سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت را لباس زیرین و آرامش را بالاپوش خود قرار ده که این دو زیور نیکان اند . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 89 مرداد 3 , ساعت 8:50 عصر
 
مدیر کل تربیت بدنی آذربایجان شرقی افزود: ورزشگاه یادگار امام ره تبریز برای برگزاری مسابقات فوتبال لیگ برتر آماده است.
"سیدمحمد شروین اسبقیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: با اولویت بندی ، نواقص و مشکلات این ورزشگاه تا فردا برطرف خواهد شد و دو تیم شهرداری تبریز و استقلال تهران در شرایطی مناسب و ورزشگاه آماده، به مصاف هم خواهند رفت.
وی اضافه کرد: سرویس های بهداشتی این ورزشگاه بازسازی شده و در چهار گوشه این ورزشگاه آبخوری برای رفاه حال تماشاگران ایجاد شده است.
اسبقیان گفت: رختکن بازیکنان نیز به صورت مطلوبی بازسازی شده و جایگاه خبرنگاران با نصب شیشه های محافظ از قسمت تماشاگران جداسازی شده و با نصب خط تلفن تجهیز خواهد شد.
وی همچنین از تقویت سیستم صوتی و نوری این ورزشگاه خبر داد و افزود: برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقات در شب های ماه مبارک رمضان، سیستم های صوتی و نوری تا حدودی تقویت شده و در صورت نیاز ، بازهم توقیت می شود.
وی در خصوص جاده جهاد ، ویژه دسترسی به ورزشگاه امام ( ره ) نیز اضافه کرد: کار تکمیل این جاده زیر نظر اداره راه ترابری بوده و احتمالا تا پایان شهریور ماه به بهره برداری برسد اما در بازی فردا این جاده مسدود خواهد بود.
اسبقیان گفت: برای تامین آب این ورزشگاه نیز چاه عمیقی در حال حفر است که تا 10 روز آینده به بهره برداری می رسد و مشکل آب این ورزشگاه را برطرف می کند.


لیست کل یادداشت های این وبلاگ