سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ بندگان نزد خداوند ـ عزّوجلّ ـ، کسی است که امانتدار است و در گفتارش راستگوست ومراقب نمازهای خود و واجباتی است که خداوند، بر او واجب داشته است . [امام صادق علیه السلام]
 
شنبه 89 مرداد 2 , ساعت 7:48 عصر

 

 شبکه ایران نوشت:

فیلم تازه ابوالقاسم طالبی که قرار است با محوریت انتخابات ریاست جمهوری دهم و حوادث پس از آن ساخته شود، هم‌اکنون با نگارش نیمی از تحقیقات برای نوشتن فیلمنامه در حال پیگیری است. «اینجا غبار روشن است» که عنوان سیاسی‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را به خود گرفته است، قرار است به کارگردانی و نویسندگی ابوالقاسم طالبی و تهیه‌کنندگی محمد خزاعی تولید و اکران شود.

همچنین، این کارگردان در کنار پژوهش، کار فیش‌برداری را نیز انجام می‌دهد و با پایان تحقیقات، نگارش فیلمنامه «اینجا غبار روشن است» را آغاز می‌کند. تهیه‌کننده این پروژه سینمایی پیش از این عنوان کرده ‌بود که با پایان نگارش فیلمنامه، این فیلم شهریورماه وارد مرحله پیش تولید جدی می‌شود.

همچنین تاکنون حضور امیر کریمی به عنوان مدیر فیلمبرداری و محمد صنعتی به عنوان مدیر تولید قطعی شده‌ است.

ابوالقاسم طالبی که پیش از این فیلم‌های سینمایی همچون «عروس افغان»، «نغمه»، «ویرانگر» و... و در عین حال مجموعه‌های تلویزیونی «به کجا چنین شتابان» و «بازگشت پرستوها» را کارگردانی کرده است، در هفتمین فیلم بلند خود «اینجا غبار روشن است» را به روی پرده خواهد برد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ