سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوندِ سبحان، شخصِ بی شرمِ گستاخِ بر گناهان را دشمن می دارد . [.امام علی علیه السلام]
 
شنبه 89 مرداد 2 , ساعت 7:47 عصر
کورس بنز و پراید

 

براساس آخرین رتبه بندی کیفی خودروهای ساخت داخل در گروه خودروهای سواری، بنز در صدر  و به مانند همیشه سایپا 141 در آخرین رده بندی قرار گرفتند.

بر این اساس به ترتیب خودروهای بنز ای 280، بنز ای 200، نیسان ماکسیما، هیوندا آوانته، مگان، زانتیا، تندر90 پارس خودرو، پژو 206 اس دی، تندر90 ایران خودرو و پژو 206 هاچ بک، 10 رتبه اول خودروهای تولیدی ساخت داخل بودند.

) ارزیابی شدند.+ A در این میان پنج خودرو اول نام برده در سطح نهایی کیفی(

* خانواده پراید در آخر جدول

در انتهای جدول نیزمحصولاتی مثل پژو روآ سال، لیفان و خانواده پراید قرار دارند.

رده بندی خودروها در سه قسمت مونتاژ، ساخت و رنگ خودرو و در 9 بخش فنربندی، تعلیق و فرمان، موتور و انتقال قدرت، ترمز، تجهیزات الکتریکی، تزئینات داخلی و خارجی، صداهای غیرعادی، بدنه، نفوذ آب و رنگ مورد ارزیابی قرار گرفته و نمره منفی مربوط به آنها تعلق می گیرد.

* ام وی ام پر عیب ترین

بر اساس این گزارش، ام وی ام 110، در سه قسمت موتور و انتقال قدرت، ترمز و تجهیزات الکتریکی، پژو روآ سال در بخش فنربندی تعلیق و فرمان، سایپا 141 در دو بخش تزئینات داخلی و خارجی و صداهای غیرعادی، پراید تولیدی پارس خودرو در قسمت بدنه، پراید صبا سایپا در بخش نفوذ آب و پراید 132 در بخش رنگ بدترین خودروهای تولیدی در بخش های ذکر شده بودند.

* اختلاف زیاد بنز و پراید

جالب اینجاست که اختلاف نمره منفی کل بین صدر و انتهای جدول 240 نمره منفی است.

با این حال وضعیت کیفی سواری های ساخت داخل از وانت ها بهتر است؛ چرا که سطح نهایی کیفی بهترین وانت  ساخت داخل وانت شوکا سی+ ارزیابی شده است.

رتبه های دوم تا سوم نیز به ترتیب مربوط به وانت مزدا تک کابین و وانت دیزل زامیاد بوده است.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ