سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خوشا آن که خود را خوار انگاشت ، و کسبى پاکیزه داشت ، و نهادش را از بدى بپرداخت ، و خوى خود را نیکو ساخت و زیادت مالش را بخشید و زبان را از فزون گویى درکشید ، و شرّ خود را به مردم نرساند و سنّت او را کافى بود ، و خود را به بدعت منسوب نگرداند . [ مى‏گویم بعضى این فقره و آن را که پیش از آن است به رسول خدا ( ص ) نسبت داده‏اند . ] [نهج البلاغه]
 
جمعه 89 مرداد 1 , ساعت 6:22 عصر
کریم باقری خوش‌حساب‌ترین ورزشکار ایران
مهلت پرداخت مالیات ورزشکاران تمدید شد

 

 رییس اداره مالیاتی ورزشکاران می‌گوید کریم باقری خوش‌حساب‌ترین فوتبالیستی است که در داخل از کشور بازی می‌کند.


به گزارش World & Sports، بحث مالیات ورزشکاران یکی از جنجالی‌ترین بحث‌های حاشیه‌ای چند سال اخیر ورزش ایران بوده است. بسیاری معتقدند که ایران بهشت ورزشکاران است و مقایسه‌ای بین ایران و کشورهای دیگر نشان می‌دهد که همین عامل باعث جذب بازیکنان خارجی به فوتبال ایران شده است.

با پایان یافتن زمان ارائه اظهارنامه مالیاتی اصناف مختلف، ورزشکاران هم باید مالیات خود را بپردازند. البته اداره مالیات برای ورزشکاران وقت بیشتری درنظر گرفته تا آنها بتوانند مالیاتشان را پرداخت کنند. در حالی که پیش تر اعلام شده بود 31 تیر ماه پایان زمان ارائه اظهارنامه های مالیاتی است، اما با توجه به تقارن این روز با روز پنج شنبه، فرصت ارائه اظهارنامه مالیاتی تا ساعت 22 فردا شنبه، دوم مرداد تمدید شده است.
افشین هاشمی، رئیس گروه مالیاتی ورزشکاران شهر تهران ضمن اعلام این خبر، به ورزشکاران توصیه می کند برای فرار از جریمه های احتمالی حتما تا فردا خود را به دفتر اداره کل امور مالیاتی شمیرانات واقع در چهار راه جهان کودک برسانند. هاشمی می گوید:« ورزشکاران باید از ضرری که متوجه شان است، آگاه شوند. عدم تسلیم اظهارنامه مالیاتی اتفاقی است که در نهایت به ضرر خود فرد ورزشکار تمام می شود.» یک سوال هم درباره خوش حساب های اداره مالیات؟
افشین هاشمی می گوید:« کریم باقری علاوه بر اینکه شخصیت ممتازی دارد، یکی از خوش حساب ترین هاست و تا حالا نشده که بدهی مالیاتی داشته باشد.» و البته درباره خارجی ها:« در حال حاضر هیچ بازیکن خارجی نداریم که بدهی مالیاتی داشته باشد. ورزشکاران خارجی شاغل در ایران به دلیل رفت و آمد سعی می کنند خیلی زود مالیات خود را بپردازند و در این زمینه مشکل زیادی نداریم.»



لیست کل یادداشت های این وبلاگ